bjaa Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hallo! Nå som der er sommer hadde det vært veldig deilig med en egen slush maskin hjemme, slik som de har å shell (Braincooler). Hvor mye koster disse? Og hvor mye koster blandinga de bruker for å få til saft/sukker smaken? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Tror ikke disse er å få kjøpt... Jeg så en konkuranse for lenge siden der du kunne vinne en, men butikker og bensinstasjoner leier dem tror jeg. Konsentratet bør jo ikke koste så mye, da det egentlig bare er konsentrert saft med div. smaker. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Burde gå ant å kjøpe 1, skolen jeg jikk på skal få det neste år . Trur de leier ivertfall. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Burde gå ant å kjøpe 1, skolen jeg jikk på skal få det neste år . Trur de leier ivertfall. Deilig med slush maskin på skolen til neste år Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Et kjapt lite søk på Kvasir..... (kjapt når en endrer litt i .ini til Opera) Denne koster 8.700,- (+mva)(BarMiljø AS) og her har de også noen bra. (Primulator) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 kjøp heller braincooler maskin. mye diggere.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Skal ikke ha den maskinen på mopeden? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Skal ikke ha den maskinen på mopeden? Nop, skal ha den ved pcen Neida, i tilfelle, så blir det på kjøkkenet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hvorfor ikke LAGE en slushmaskin? Med så mange nerder samlet som her burde vi vel ha nok av ideeer? Hva med å bruke vanlig kjøleelement fra en fryser lr.no.. få til en elektrisk motor (rappe fra en mixer lr.no), plugge elementet i en 30 liters dunk, settet på kran osv. og voila.. hehe, finner vel slushoppskrifter på nettet hvis man leter litt.. ellers er det jo bare å eksperimentere Quintilion Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Ikke så dum ide nei Det går jo kansje ann å bare bruke en ordentlig mixmaster da, og knuse isbiter, men det blir kansje jalle, men kansje også godt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Slush lagde en kompis av meg og uten slike maskiner. Meget godt om sommeren når det er glo varmt. Tror han bare brukte mixmaster eller no. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Ikke så dum ide nei Det går jo kansje ann å bare bruke en ordentlig mixmaster da, og knuse isbiter, men det blir kansje jalle, men kansje også godt er litt enig i det siste der ja kanskje best å kjøpe en sånn en fikk veldig lyst på en sånn nå ja sitte og kose seg om sommerm hmmmmmmmm ps tips til ok.no lag en sånn en da slush i pcen alle nerders drøm Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Min venn heter Google: ----------------------------------------------------- Pineapple Orange Slush A refreshing drink that is quick to make. 1 cup orange juice 1/2 cup unsweetened pineapple juice 2 tablespoons lemon juice 2 cups crushed ice cubes 1. Combine all ingredients into a blender. 2. Blend until mixture is thick and slushy. 3. Serve immediately. 4. It is nice to chill glasses before serving. ----------------------------------------------------- Fant oppskriften her: http://www.recipezaar.com/52287?path=00D052 Finnes sikkert flere også, men denne nettsiden har jeg brukt før (iste), og det funket ypperlig. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Snowdog. Hvorfor har du fått: Needs a life?? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 kansje over 5000 poster er valgfri tittel Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 CCB og sosohal har også fått d3t Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Slushmaskin + omkostninger +++ 9000,- pris for en slush, 20,- =450slush Hvor lenge varer sommeren: juni + juli + august = 79 sommerdager. 450/79 = 5,6 Altså, du kan spise 5.6 slush hver dag... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Må jo ikke ha det om sommeren. + at man kan brife med den. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Slushmaskin + omkostninger +++ 9000,- pris for en slush, 20,- =450slush Hvor lenge varer sommeren: juni + juli + august = 79 sommerdager. 450/79 = 5,6 Altså, du kan spise 5.6 slush hver dag... Men da må du jo dra til shell eller mix eller ett eller annent sted di ha slush. Hadde du kjøpt deg din egen hadde det bare vært å gå til kjøkkenenet :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå