Gjest Trådstarter Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Heisann! Jeg er en gutt på 16 snart 17. Jeg liker ikke å lage slike QQ poster fordi jeg har det egentlig ganske bra. Men for å gjøre en liten historie lang, og som tittelen sier så har jeg mye på hjerte. Jeg går nesten hele tiden rundt, i min ellers tidløse dag, men "klump" i magen men jeg aner ikke hvorfor. Veldig vanskelig å skrive fordi jeg vet ikke helt hva jeg vil fram til.. Jeg er.. ulykkelig. Rett og slett! For å si det sånn: Jeg er en morsomm person. Alle vet det og det er sånn jeg er i andres øyne. Alt jeg gjør må på en måte være morsomt. Og også er jeg "dum".. Jeg spiller veldig mye "dum" og jeg aner ikke hvorfor. Foreksempel på prøver og slikt så svarte jeg ofte dumme og morsomme svar framfor det riktige svaret, eller i alle fall prøve! Jeg gjemmer meg bak morsommheten min fordi egentlig er jeg flau og usikker av natur. Sliter veldig med å framføre foran folk, hater å være den i midten som alle ser på og hører på selv i små gjenger. Jeg går ikke på skole nå men skal begynne igjen til neste år og kvir meg veldig i grunn. Livet mitt er egentlig bare rot. Jeg bruker mye av tiden min på pcen og med to gode venner men det er det så langt i alle fall. Jeg aner ikke hva jeg har lyst til videre i livet siden jeg ikke har noen interesser eller noe. Jeg gikk ut fra 10 med 3,1 i snitt. Det er ikke spesielt dårlig, men jeg vet jeg hadde klart mye bedre hvis jeg hadde hatt baller til å framføre og rekke opp handen osv. Jeg blir rett og slett flau over alt jeg gjør. Jeg har lyst til å gjøre noe spesielt som foreksempel bli lege, men jeg har ikke troen på meg selv og jeg tror ikke andre har det heller. Jeg klarer ikke oppføre meg som en ungdom flest. Jeg føler meg dum hvis jeg prøver noe "ungdomslig". Jeg syns mye av det ungdommene gjør er tragisk! Selv røyker jeg og henger på kjøpesenteret osv. Dvs gjorde, ikke nå lenger - gjør det vel kanskje igjen når jeg begynner på skolen til høsten. Jeg har problemer med å få dagene til å gå siden jeg kjeder meg 60% av dagen, 20% av dagen går til spill, 15% til tv serier og de siste 5% til husarbeid, hente posten, ned med bosspannet osv. Jeg har problemer med å bli kjent med nye folk. Jeg vet aldri hva jeg skal si. Dette er bare litt av det jeg klarer å få frem. Jeg aner ikke hva jeg vil fram til eller hvorfor jeg skriver her men jeg må vel gjøre noe! Hva syns dere? Overreagerer jeg? Bør jeg se noen? Bør jeg få meg en hobby eller liknende? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Du er en typisk tenåring. Livet kan være skikkelig dritalt i den alderen du er i, MEN det går over. Bit tenna sammen, gå mere skole og slutt og deppe, depping fører ikke til noe konstruktivt. Ang karrierevalg så må det jo være noe du synes er artigere enn annet. Liker du f.eks å bære ut søpla så kan søppelkjører være veien og gå. Eller kanskje du liker pc'r bedre, og da tenker jeg ikke på å spille, for det er det veldig få som klarer og skaffe seg som jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå