asdfasd Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Installerte windows på nytt på en annen maskin (shuttle), gikk fint, men når jeg var ferdig med innstaleringen så så jeg at jeg manglet drivere til USB portene. Fikk melding om at jeg måtte laste ned SP for at dette skulle ordne seg (CD'en jeg innstallerte fra var ikke noe SP på), så jeg skulle connecte til internet men fikk ikke connection, sjekka i decive manager og så til min forskrekkelse at nettverkskortet ikke var der ( intergrert), så nå sitter jeg litt fast, noen som kan hjelpe, vil gjerne ha internett tilbake. maskinen får internet gjennom en annen maskin. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Du har selvfølgelig enable LAN i BIOS? Det er ihvertfall rart at nettverkskortet ikke kommer opp under "ukjente enheter" engang... Kommer de opp der, så burde det bare være å installere drivere fra CD'en som fulgte med MOBO. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Med int. nettverkskort instalerer du driveren fra CD-en tilhørende hovedkortet (eller Shutlle CDen?), oog VIPS så er den der ... ... vil jeg tro Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 installerte jo selfølgelig driverne for mobo, men nettverkskortet er ikke der uansett. Skal teste det med å enable LAN i BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå