Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg sliter med tvangstanker når jeg tilbringer tid med eksen

Gjest Katrine

Anbefalte innlegg

Gjest Katrine

Jeg sliter fryktelig her, med tankeforstyrrelser, og problemer med å skille mellom virkelighet og tanker jeg har.

I dag har jeg slitt fryktelig, fordi jeg bor med en eks, som går etter meg og snakker i ett kjør med meg, og slenger negative kommentarer om meg, og forteller meg nedlatende ting. Da får jeg hele tiden dårlig selvbilde, og tvangstankene øker og jeg får mange mange slike for dagen, og dette etterfølges av angst. Jeg har ikke noen sted å bo forløbig, og dette sliter meg sønder og sammen. Eksen tar ingen hensyn til tvangstankene mine, selv om han vet at de kommer når han kjefter og går etter meg og ikke lar meg være i fred. Når jeg er uten han, har jeg ikke så mange episoder med tvangstanker. Og er jeg glad en sjelden gang, så har jeg ingen av dem. Så dette har klart en sammenheng.

Noen som kjenner igjen dette , og vet litt om tvangstanker, og slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Siden du poster som gjest har jeg ingen mulighet til å sende deg en privat melding, så jeg ser meg nødt til å legge igjen denne beskjeden her i tråden.

Jeg redigerte tittelen på dette emnet da den brøt med tre-ords-regelen, og ikke beskrev spesielt godt hva tråden gikk ut på. Hvis du føler den nye ikke passer, oppretter du en bruker og sender meg en privat melding eller epost, så skal jeg forandre den igjen. Du kan lese mer om de aktuelle retningslinjene her.

Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Med vennlig hilsen,

Runar

Lenke til kommentar

Eksen tar ingen hensyn til tvangstankene mine, selv om han vet at de kommer når han kjefter og går etter meg og ikke lar meg være i fred. Når jeg er uten han, har jeg ikke så mange episoder med tvangstanker. Og er jeg glad en sjelden gang, så har jeg ingen av dem. Så dette har klart en sammenheng.

Finn deg et nytt sted å bo. Så enkelt er det.

Du har vel venner/venninner/familie du kan bo hos midlertidig? Alt er bedre enn å bo sammen med eksen, noe som tydeligvis ikke er bra for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...