2olle Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er det noen som kan anbefale en ADSL leverandør i Oslo. Er 2400m fra sentralen og har 0,6mm tykkelse på linja, kapaks søk gir maks produktklasse 9600/704. De aller fleste kan levere ADSL, og de aller fleste har eget utstyr i sentralen og. Hvem anbefales? Tenker på hastighet, stabilitet, pris... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 ADSL? Telenor... Andre er vell noe ustabil, uten at jeg vet noe med sikkerhet. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 ... Andre er vell noe ustabil, uten at jeg vet noe med sikkerhet. Hvor har du det fra? Er det noen som kan anbefale en ADSL leverandør i Oslo. Er 2400m fra sentralen og har 0,6mm tykkelse på linja, kapaks søk gir maks produktklasse 9600/704. De aller fleste kan levere ADSL, og de aller fleste har eget utstyr i sentralen og. Hvem anbefales? Tenker på hastighet, stabilitet, pris... Du kan ta en titt på PowerTech, de leverer ADSL2+ og VDSL2 i Oslo-området. Ellers har jo både Ventelo, NextGenTel og Dataguard eget utstyr i Oslo. Med tanke på pris og stabiltet vil jeg anbefale PowerTech. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå