NothinDoin™ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Har for mye penger til overs som fortalte meg at de ville bli brukt. Så da blir det ny tv Størrelse: Må være litt størrelse på den, så tenkte at det må bli 37-42" Prisklasse: Absolutt max pris kan ikke gå over 6000kr Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? LCD, Full HD Hva slags kildesignal har du? Hva annet enn tv skal du bruke den til? Skal ikke brukes til kanaler, bare spilling (xbox) og DVD. Skal du koble til pc? Ikke nødvendig, man alltid koslig om det er en mulighet Endret 11. april 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hvis du har hovedfokus på spill så er LCD det greieste valget. Prisen du har satt deg er ikke så høy så mulighetene er ikke enorme, men merker som blant annet LG bør du kikke nærmere på. Trolig kan du få Samsung 535 i den prisklassen også. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Når jeg tenker meg om, så er nok 37" mer enn nok, iom at jeg sitter ganske nærme tven. Søkte på prisguiden, og den mest poppulære, er den noe jeg bør kikke nærmere på? LINK Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Sett litt nå, og tenker at det blir Samsung LE37B530. Har kikket litt, og den skal være litt bedre enn LG 37LH3000. Noen som har noe negativt å si om den? (Gjerne noe positivt også ) Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hei, hvilken tv ble det til? Har selv sett på de samme som du nevner... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Ble Samsung LE37B530 fra PS.no Makan til tv har jeg ikke sett på lenge! Sylskarpt bilde, nice design også er den super brukervennlig! Tok 1min å konfigurere innstillingene første gang man skrur på tven, åsså funker den knall! Jeg valgte PS.no på grunn av servicen, og beliggenheten. Jeg betalte 30kr for lageutleverelse, åsså henta jeg den med bil. Den var klar til henting morgenen etter bestilling! (bestillte på kvelden, i 12 tiden, var klar klokken 6 neste dag!!) Kjempefornøyd med både forhandler og tv Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Takk for svar! Kanskje det bare er en av de tv'ene som ikke kommer til sin rett i et butikklokale... For den skuffet som sagt stort der. Men, jeg tror ikke jeg gidder å bruke noe mer penger på tv, så da er det jo egentlig det eneste og beste alternativet. Vurderer å handle fra abbo.no, da penger spart er penger tjent, men er ganske skeptisk... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Omtaler om Abbo.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå