RealSpZ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei! Litt info: OS: Windows 7 64-bit Minne: 3x2gb OCZ-minne. Verken BIOS eller Windows klarer å registrere at jeg kjører 3 RAM-brikker. Det er ikke noe feil med selve brikken da jeg har testet dette, men det jeg fant ut var at dersom jeg satte EN RAM-brikke inn i slot #1, startet ikke pcen opp. Altså virker det som det ikke er noe kontakt med denne RAM-slotten i det hele tatt ved første øyekast. MEN da jeg kjører et program som heter CPU-Z, så klarer den faktisk å finne hele 6gb minne, så da er det vel EGENTLIG ikke noe feil med kontakten mellom hovedkort og RAM-brikke?? Hva skal jeg gjøre?? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Edit: *glem det* Endret 11. april 2010 av endrebjo Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 trykk ctrl-alt-delete og åpne task manager og under performance tabben så trykker du på resource monitoring og videre på memory tabben.. Har hatt et lignende problem hvor windows 7 og eller bios allokerete 2 av mine 4 gb til hw! Lenke til kommentar
RealSpZ Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 trykk ctrl-alt-delete og åpne task manager og under performance tabben så trykker du på resource monitoring og videre på memory tabben.. Har hatt et lignende problem hvor windows 7 og eller bios allokerete 2 av mine 4 gb til hw! Heisann! Hva skal jeg gjøre under denne fanen mener du? Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 se om 2gb minne er allokert til HW? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå