Gjest Gjest Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei. Jeg har i 2 år hatt en liten crush på ei som jobber på samme arbeids plass som meg og jeg har gjort alt hun har bedt meg om på jobb osv, samt hjulpet henne med div ting på fritiden. jeg er 21 år gammel og sønnen hennes er like gammel som meg, hun er 43 år. Hun og typen( Forlovende ) har en del vansker i sitt forhold og hun har kommet ned i leiligheita for og drikke sammen med oss, blant annet sønnen hennes som da også er en av mine kolegaer og når tiden kommer for at vi skal dra ut på pub eller uanset utested så trekker jeg meg for og være sammen med henne og denne fredagen som var fortelte hun hvor mye hun syns om meg og sånt , og jeg skulle til og si hva jeg følte men turte ikke men vi endte opp med å sitte i sofaen å kline men ikke noe mere. Jeg har alltid hatt en crush på henne siden hun startet og jobbe der jeg jobber. Hadde aldri trodd dette skulle skje men det skjedde og jeg tenker ikke på noe annet enn dette som skjedde og lurer på hvordan morgendagen blir med tanke på at vi jobber rygg mot rygg. hva bør jeg gjøre? skal jeg holde min hemmelighet eller skal jeg finne en mulighet og fortelle henne det på? er dette galt ovenfor sønnen? :S Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei. Jeg har i 2 år hatt en liten crush på ei som jobber på samme arbeids plass som meg og jeg har gjort alt hun har bedt meg om på jobb osv, samt hjulpet henne med div ting på fritiden. jeg er 21 år gammel og sønnen hennes er like gammel som meg, hun er 43 år. Hun og typen( Forlovende ) har en del vansker i sitt forhold og hun har kommet ned i leiligheita for og drikke sammen med oss, blant annet sønnen hennes som da også er en av mine kolegaer og når tiden kommer for at vi skal dra ut på pub eller uanset utested så trekker jeg meg for og være sammen med henne og denne fredagen som var fortelte hun hvor mye hun syns om meg og sånt , og jeg skulle til og si hva jeg følte men turte ikke men vi endte opp med å sitte i sofaen å kline men ikke noe mere. Jeg har alltid hatt en crush på henne siden hun startet og jobbe der jeg jobber. Hadde aldri trodd dette skulle skje men det skjedde og jeg tenker ikke på noe annet enn dette som skjedde og lurer på hvordan morgendagen blir med tanke på at vi jobber rygg mot rygg. hva bør jeg gjøre? skal jeg holde min hemmelighet eller skal jeg finne en mulighet og fortelle henne det på? er dette galt ovenfor sønnen? :S Kjærlighet er kjærlighet, uavhengig av alder. go for it:) Du taper ikke noe på det. Og når det gjelder sønnen, har ikke vedkommende så mye å bestemme angående det:) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 ja så kom mandagen da, virker som om hun ungår meg på jobb. akurat sånn jeg hadde sett det for meg. ser ikke på meg og hun prater ikke til meg, og på sluttn av dagen stod jeg og sammen med noen utenfor og røkte mens vi ventet på de som skulle sitte på meg hjem og hun raste bare forbi meg, vanligvis stopper hun å prater Massssse med meg før hun drar videre men nå. hjelp "/ Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 ja så kom mandagen da, virker som om hun ungår meg på jobb. akurat sånn jeg hadde sett det for meg. ser ikke på meg og hun prater ikke til meg, og på sluttn av dagen stod jeg og sammen med noen utenfor og røkte mens vi ventet på de som skulle sitte på meg hjem og hun raste bare forbi meg, vanligvis stopper hun å prater Massssse med meg før hun drar videre men nå. hjelp "/ La det gå noen dager, kvinner er ikke alltid så lett å forstå seg på. Akkurat nå overreagerer du. Bare smil og vær deg selv:) Dette går bra. Glad på dine vegne. Er selv 22 og forelsket i kvinner i den alderen;) det er herlig. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 får håpe det da, har aldri vært så betatt av noen som henne før. det er liksom noe med henne. har jo vurdert å legge en rose i skapet hennes og bare smile til henne mens hun funderer på hvem som er den skyldige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå