weebl Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Vel som tittelen sier, så har jeg lyst til å få kvitta meg med den siste plagsome bilringen rundt midja. jeg har nå endelig klart å være mer aktiv i hverdagen og har kommet meg over på et bedre kosthold, drikker kanskje vel mye brus men jeg driver og kutter ned på den også. men altså, hvordan kan jeg enklest og best få unna det siste fettet på magen og over hoftene. har vel 1cm fett utpå magemusklene og litt mer på sidene. greia er at jeg ikke kan jogge/løpe fordi jeg har en kneskade, så alle jogge/hoppe/løpeaktiviteter altså aktiviteter som utsetter knærne for støt er utelukka. er det noen som kan hjelpe med et program for ting jeg kan gjøre, padler kajakk et par ganger i uka men føler at det ikke er nok for å få brent av det siste fettet. har ikke noe håp om å få noen sixpack før sommeren men kunne tenkt meg å få vekk det siste bukflesket da det ikke er spes pent. er det noen som har noen gode råd på hvordan jeg kan få gjort noe med dette over en mnd eller to? tenker da på trening, eventuelle tilskudd, ting jeg ikke bør spise, ting jeg bør spise osv? på forhånd takk -weebl Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Svømming er en mulighet. Hvis ikke så er det sikkert mulig med gåturer i variert terreng, men veit ikke hvordan det er i forhold til kneskaden du har. Lenke til kommentar
1232123212321 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Kosthold er så individuelt at det vil jeg ikke si noe om hverken fra eller til. Men bare for å slenge ut ett forslag så er jo svømming en fantastisk bra måte å trene bort fett så vel som å trene utholdenhet. Det gir jo heller ingen slag/støt mot knærne. Og for å ha sagt det også så er ikke 1cm med fett mye, så det å trene det vekk vil være en langtekkelig prosess i seg selv. Det kommer til å kreve stor motivasjon og innsats pluss at du må holde ett visst aktivitetsnivå for at det ikke skal komme tilbake Uansett, lykke til med treningen! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er sykling et alternativ? Med riktig tråkkefrekvens og beinstilling er det ikke veldig belastende. Dessuten er landeveissykling grisefett synes jeg. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Er sykling et alternativ? Med riktig tråkkefrekvens og beinstilling er det ikke veldig belastende. Dessuten er landeveissykling grisefett synes jeg. sykling skal gå bra, hvorfor tenkte jeg ikke på det? og det er 1cm-ish når jeg liksom stikker fingern inn i magen med stramme muskler, det jeg misliker minst er det på sidene, der vises det liksom enda Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kutt ut brusen også det er en voldsom vanesak. Jeg kjøper aldri brus lenger, bare vann. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Magefettet kan enkelt fjernes ved å kun endre kostholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå