Øyvri Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 eurogamer.net gir vekk nøkler. Eneste du behøver å gjøre er å registrere deg, trykke på linken og vips, så har du en nøkkel. Var 4700+ nøkler igjen når jeg plukket opp min. Nok igjen men raska på for å sikre deg en plass i betaen. Installerer nå. Så ikke no tull altså. Takk for tipset fikk meg key no Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Sjekker du over posten min en gang til finner du link. Var litt av et antiklimaks når jeg skjønte at serverene ikke åpner før søndag. Endret 8. mai 2010 av Bilael Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Sjekker du over posten min en gang til finner du link. Var litt av et antiklimaks når jeg skjønte at serverene ikke åpner før søndag. det er jo bare linken til eurogamer ikke noe annet Lenke til kommentar
Erav Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Konkuranse for APB beta keys på Gamereactor.no Fort deg, kanskje det er du som er heldig denne gangen. Endret 8. mai 2010 av Erav Lenke til kommentar
olufs Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=87022 There are currently 3378 keys remaining for this giveaway. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=87022 There are currently 3378 keys remaining for this giveaway. Takk, linken er nå på forsiden av tråden. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Sjekker du over posten min en gang til finner du link. Var litt av et antiklimaks når jeg skjønte at serverene ikke åpner før søndag. det er jo bare linken til eurogamer ikke noe annet Beklager. Da misforsto jeg. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har registret meg , men klarer ikke finne APB greiene , kunne du linket den ? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 vel har klienten og hele greia og nå er det 28 minutter til playtime. men jeg regner med det blir et mareritt å stå i kø eller noe som det er med alle betaer. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Et lite tips til nykommere: Sett på patchingen med det samma du har klienten. Ellers risikerer du og sitte å patche under en playsession Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som har en beta key? tror nok nettet er robba for de.... Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 ingen som vet hvor du kan få tak i en? trenger en Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Trenger key selv : ) tangen.magnus(at)gmail.com Lenke til kommentar
re0gr Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 noen som har key til overs? =) jeg så dette spillet for lenge siden, og tenkte, dette må jeg prøve! Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Dere må fortjene den først. (; Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dette er vel en stor bump. Men jeg har fått en key til closed beta men beskrivelsen for å få tak i selve spillet greier jeg ikke å knekke. Noen andre som har hatt lignende problemer? Lenke til kommentar
Erav Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dette er vel en stor bump. Men jeg har fått en key til closed beta men beskrivelsen for å få tak i selve spillet greier jeg ikke å knekke. Noen andre som har hatt lignende problemer? Du har fåt en Beta Application Key. Ganske simpelt, det er en unik beta key som gir deg tilgang til å sende en søknad (med div. pc specs) til Apb Reloaded Beta. Viktig at du er ærlig på denne søknaden, for de trenger folk med både gode og dårlige PCr, og treige og kjappe internetter. http://www.gamersfirst.com/login.php Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dette er vel en stor bump. Men jeg har fått en key til closed beta men beskrivelsen for å få tak i selve spillet greier jeg ikke å knekke. Noen andre som har hatt lignende problemer? APB ble lagt ned ei luta stund etter release. Så er umulig å oppdrive det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå