starfox Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 jeg har tenkt å kjøpe meh en htc,men ser på testene på de fleste har dårlig kamera,er dette tilfelle eller er det bare tull,er det noen andre mobiler som kan sammenlignes med htc, Lenke til kommentar
AliasPenger Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 HTC har ikke bra kamera. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har hørt at HD2 har et okei kamera, den har hvertfall et av de beste kameraene i htc mobiler. Lenke til kommentar
program Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har hørt at HD2 har et okei kamera, den har hvertfall et av de beste kameraene i htc mobiler. Det er jo relativt. Jeg synes ikke det er noe særlig å ta bilder med, med bedre enn på blant annet Hero. Er kamera viktig så er HTC foreløpig et dårlig valg. Lenke til kommentar
fjisdfji Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 jeg har tenkt å kjøpe meh en htc,men ser på testene på de fleste har dårlig kamera,er dette tilfelle eller er det bare tull,er det noen andre mobiler som kan sammenlignes med htc, Lenke til kommentar
starfox Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 ok takk for alle avar,da skal jeg se nermere på samsung eller sonyericsson xperia x10 Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Blir spennende å se hvordan kameraet er i den kommende HTC Incredible. Det har 8 mpix og dobbel blits (led antar jeg). Er ellers veldig lik Desire i specs. Kameraet i Hero er veldig dårlig. Ubrukelig innendørs. Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Dobbel LED-blitz er strengt tatt ikke noe bedre enn vanlig fotolys. Har selv Motorola Milestone, og kan ikke akkurat si at kameraet fungerer særlig godt, verken med eller uten blitzen. Men jeg bryr meg ikke om godt kamera på mobilen, har speilrefleks til slikt Lenke til kommentar
auditman Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kameraet på Hero er egentlig skremmende dårlig. Spesielt i litt dårlig lys. På Hd2 er det et godt kamera vil jeg si. En mobil erstatter på ingen måte et digitalkamera det tror jeg det er greit å ta med seg. Lenke til kommentar
starfox Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 sant nok men den gammle n82en jeg hadde var suveren på kameraet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå