Boralis Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Måtte formatere maskinen og da jeg la inn CS4 igjen fikk jeg stripete/mosaikklignende bilder . jeg vet det er en ting man må aktivere/deaktivere for å få dette bort, men klarer ikke huske hva. Er det noen som kan hjelpe. På forhånd takk. Mvh. Snekker`n Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har du resatt PS til standard settings? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Ja, hadde dette problemet da jeg innstalerte cs4 for over ett år siden, da fikk jeg hjelp her men jeg har desverre glemt det nå. Så jeg håper noen har tips om hvilken innstilling som skal til . Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Det er ikke "pixel grid" du tenker på, en av OpenGL-funksjonene som ble implementert i CS4? Denne funksjonen kan isåfall slåes av ved å velge Edit -> Preferences -> Performance og så hake bort "Enable OpenGL Drawing". Endret 12. april 2010 av fargoth Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Det er ikke "pixel grid" du tenker på, en av OpenGL-funksjonene som ble implementert i CS4? Denne funksjonen kan isåfall slåes av ved å velge Edit -> Preferences -> Performance og så hake bort "Enable OpenGL Drawing". Der varn ja, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå