MH-OP Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har tastet feil kode for å låse opp min iPhone (koden som kommer ved skjermsparer) for mange ganger! Er det noe jeg kan gjøre for å få låst den opp igjen eller må jeg ta den med inn dit hvor jeg kjøpte den? Håper noen kan hjelpe, var litt usikker på hvor jeg skulle poste spørsmålet mitt, men håper det går fint På forhånd; takk! Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei! Hvis du har den dataen som du normalt synkroniserer iPhonen med kan du koble den til der. Men hvis du f.eks. har fått ny PC (noe som jeg hadde når det skjedde med meg) så må du nok gjenopprette hele iPhonen. Da må du holde inn Låse-knappen og Hjem-knappen til Apple-logoen kommer, også må du slippe Låse-knappen og fortsette å holde inn Hjem-knappen til det står at du må koble til iTunes (håper du forstår) : ) Lenke til kommentar
MH-OP Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Tusen takk, dette var til stor hjelp! :-) Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Så flott, får håpe det hjelper Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hvor mange ganger tastet du feil kode? Hvis du gjorde dette i over en time (feil kode 7-8 ganger) må du koble den til iTunes som Big Apple sier. Lenke til kommentar
Julie bieber Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Men hvordan kobler man til iTunes??? Er helt fortvila:( Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Men hvordan kobler man til iTunes??? Er helt fortvila:( Plugger telefonen til datamaskinen, så skal iTunes åpne seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå