rebma Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hei:) Jeg vurderer å melde meg opp i geologi som privatist. Er det noen som har noen erfaringer med dette, eventuelt noen erfaringer med faget generelt? Har også tenkt på biologi, så hvis noen har noen erfaringer her er det også helt supert! Endret 11. april 2010 av rebma Lenke til kommentar
rebma Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hei:) Jeg vurderer å melde meg opp i geologi som privatist. Er det noen som har noen erfaringer med dette, eventuelt noen erfaringer med faget generelt? Har også tenkt på biologi, så hvis noen har noen erfaringer her er det også helt supert! hmm..ikke for å virke som en kjøttdeig. Hva skal du med geologi og biologi? [/quot Endret 12. april 2010 av rebma Lenke til kommentar
rebma Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 OOps, klarte å rote det litt til her. Men i alle fall, Battlefield: de gir jo poeng:) også virker det som to realfag som er greie å ta på egenhånd! Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Battlefield bare tuller med en gang biologi blir nevnt, lol! HAr ikke hatt geologi, men har for øyeblikket Biologi 1. Får en grei 6'er i det, men det er etter min mening det faget du bør ligge aller, aller, aller, aller, aller, aller, aller, aller lengst unna som privatist! Det er SYKT mye som må læres hvis du forventer en god karakter til eksamen! Skremselspropaganda, versågod! xD (Nei, men det er seriøst sykt mye som bare må pugges) Lenke til kommentar
rebma Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Tusen takk for svar! Tror egentlig pugging skal gå greit. Men er det noe praktisk arbeid i biologi (forsøk og sånn)? Bare tenker i forhold til å gå opp som privatist, om man liksom må gjøre praktiske ting på eksamen? Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Litt sen respons her, sorry! Jepps, er forsøk! Er du heldig får du en disseksjon, men kan også få noe ala studer d preparatet her i mikroskop og fortell hva du ser osv. Lenke til kommentar
rebma Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Okey, det høres ganske greit ut:) da tror jeg at jeg i alle fall melder meg opp i det! det er ingen som har noen erfaringer angående geologien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå