delete_this_account Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Fikk nettopp ny innmat i min motorola t192, og noen ganger når folk prøver å ringe meg, får de ikke kontakt. Jeg har full dekning i de tidspunktene de har prøvd å ringe meg, men allikevel får de bare "mobilabonnenten befinner seg i et område uten dekning eller har slått av mobilen". Er dette et problem som er på andre mobiler også? Hadde samme problemet en gang i blant før jeg fikk ny innmat også. Hvis jeg ikke finner ut av det så skjer det sikkert noe med mobilen. Tips mottas med takk Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 hmmm, enda et problem med mobilen min, den skrur seg av og på når jeg ringer til noen. Og dette til tross for full-ladet batteri. Hva burde jeg gjøre? Orker ikke å ha lånetelefon i 2 måneder til, så reperasjon er ikke aktuelt. Går det å heve kjøpet? Har både garanti og forsikring på den. Kjøpt på elkjøp på forus. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Er du ikke fornøyd med produktet og reperasjon har du krav på ny telefon. Hvis ikke det hjelper så ringer du "tv2 hjelper deg" eller forbrukerombudet! [/b] Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 takk for svar, ja får se om telefonen fortsetter å oppføre seg rart, har vært god i det siste. Men tiden får vise... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå