Crazy Joe Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei jeg fant en butikk som selger det kortet. Er det verdt de 1800 kr Har sett det kortet til lavere pris hos webshoppene. burde jeg vente til de får dem inn igjen eller bør jeg kjøpe det på butikken ? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Kjøpte et sånt på PSdata, der selger de det det til 1495 :wink: Jeg ville kjøpt på webshop, men det er jo porto i tillegg, så hvis du ikke skal ha noe annet er det ikke mye å spare. Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 problemet er at den er fjernet fra psdata sin side.. står bare 9500 der nå. Og som du sier så tror jeg ikke sparer noe særlig på å bestille den på nett når portoen kommer i tillegg Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Raedon 9500pro er gått ut av produksjon og erstattet med 9600pro, et kort som i de fleste tilfeller har dårligere ytelse. Det vil dermed ikke dukke opp igjen i noen butikker. Har du råd så kjøp det, jeg har selv et Sapphire 9500 128mb som jeg har moddet til 9500pro og med litt overklokking får jeg glatt over 13000 poeng i 3dmark 2001se. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 problemet er at den er fjernet fra psdata sin side.. står bare 9500 der nå. Og som du sier så tror jeg ikke sparer noe særlig på å bestille den på nett når portoen kommer i tillegg Mitt radeon kort er mye gir myem er for pengene enn ett PRO kort, fordi jeg modder det til 9700 hastighet. Prøv det i stedet for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå