Slettmeg01 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 For noen dager siden skjærte jeg fingern ganske stygt med en brødkniv. (Ille hvor disse knivene skjærer altså, når de først får tak ) Jeg skjærte ca. 0,5 cm i fingertuppen, slik at en liten kjøttbit hang og dinglet etterpå. Jeg dro øyeblikkelig til en lege, hvor den litt løse biten ble stripset på plass. Jeg merket på dette tidspunkt at jeg hadde ingen følelser i den løse fliken. Jeg spurte legen om det, men føler jeg ikke fikk noe skikkelig svar. Det har nå gått noen dager, og kuttet har begynt å gro mye. Jeg har fortsatt ikke følelser i den nevnte delen. Er det normalt at jeg ikke skal få tilbake følelsene i fingertuppen? Kan ikke leger fikse slike kutt så følelser kommer tilbake? Det er ikke verdens undergang akkurat, men syns det er småkjipt å ikke ha følelser i en stor del av en fingertupp, bare fordi jeg var litt uforsiktig med en kniv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg opplevde noe lignende da jeg stappet fingrene inn i en propell til et modellfly. Se her for bilde, så kan du sammenligne skadene! Følelsene kom tilbake etterhvert. Om dette har noe med at nervene må finne nye veier å gå er ikke umulig å tenke seg. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Takker for meget informativt svar Skadene dine var nok veldig mye større en kuttet mitt, så hvis du fikk tilbake følelsene er det håp for meg også! Vil dog fortsatt ikke føle meg helt sikker, da min far kuttet seg ganske likt som meg, og han fikk aldri tilbake følelsen. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 har kutta av meg litt av fingertuppen sjølv. er vel 10 år sidan no, og kjenner ingenting der den dag i dag. sorry borry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå