Balleflass Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 leter etter et strategispill der jeg kan oppgradere byen min til nyere tidsaldre ved spilling som f.eks i Empire Earth spillene og Age of Empires hvis jeg husker rett, men har gått kjei disse 2 seriene. liker spill som Stronghold, Settlers 1, 2, 3 og 7, Anno 1404, Black & White og Cultures. driver for øyeblikket å spiller Civilization 4 + exp.packs. men vil ha mere den Settlers/Stronghold/Cultures feelingen med Empire Earth sin måte å fornye "basen" din til en ny tidsalder. noen som kan hjelpe meg? liker også at det er militær makter med. er ikkeno helt Sim City fan. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Du har allerede nevnt kremen Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Faen er egentlig Sci-fi fan, men liker å få folka mine til å gå fra huleboer til stormtrooper serru. og så langt så er d bare Empire Earth som har klart d. har ikke spillt nok Civ4 til å finne det ut. pluss at jeg elsker at spill er mer komplisert i retningen Stronghold/Cultures/Civ. Age of empires, c&c, Empire Earth, WC3, SC, DoW blir for simpelt egentlig. Endret 11. april 2010 av Timmeyh Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Rise of Nations kan kanskje være noe? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 skal teste Rise of Nations og Legends etterpå. vurderer å skaffe meg Galactic Civilizations 2 Ultimate også. men har hørt mye bra om Civ4 så må nesten prøve ferdig det først Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Fant ut at det var Civ4 og stronghold crusader var det beste jeg kunne finna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå