Canaye Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 noegaming snart ? lenge siden jeg ahr snakket med dere puzene mine Lenke til kommentar
egoa Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 denne hadde eg nesten glømt.... alle andre og:( Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 mene sett opp mumblelen da vil diskutere litt tund det med serverene Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Uff veldig lenge siden sist nå gutta :S Jeg har veldig lyst til og spille med dere igjen Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hei jeg lurer på om det er trygt å laste ned fra denne linken: Min lenke Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Helt greit der har gjort det selv Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Alltid hatt lyst til å spille Wolfenstein: ET, men alldri blitt så jeg har hivd meg rundt å startet å spille det. Kommer til å spille på serveren deres (håper den er aktiv!) når jeg ikke spiller TF2. - Snakkes der snart, si hei om du ser Macisum! PS: Er som sagt ny til spillet, ikke bli sint når jeg driter meg ut Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Denne tråden gir jeg opp -.- Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Oi, hadde jeg bare sett denne tidligere... Er serveren satt opp med ETPro og TZAC (tz-ac.com)? Har spilt ET i noe sånt som 6 år nå, og spilt på høyt nivå de siste årene (OpenCup premier og EuroCup, samt NationsCup (landslaget)) -- og det er virkelig et utrolig bra spill. Jeg slutta nettopp å spille i klan og "seriøst" da spillet imo starter å dø ut, dessverre. edit: og hvis dere tviler på at jeg snakker sant, er nicket jeg bruker Zodiac. Bare å søke på clanbase, crossfire.nu osv. Endret 29. november 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 det er 11k visninger på tråden. men mafigo og fargoth svikter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå