_Magic_ Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Skal prøve å joine rundt 18 imorgen. Lenke til kommentar
_Magic_ Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ble litt sen - men kommer forsatt ikke inn.. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 men drit i det eg sa prat heller med MAFIGO - fargoth Lenke til kommentar
egoa Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Noen som blir med og spiller på mandag kl 18:00 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) vi er i alt 13 folk som har meldt interesse kan dere som fortsatt er intresert i og spille melde seg .. vi begynner og tvile på om serveren har noen grunn til og holdes oppe .. ;( så MELD dere med og si: Jeg er med + att vi har 24 som har stemt på at de kan tenke seg og spille takk for alle svar ovs ! kan nesten med sikkerhet si at serveren kommer til og være oppe til jul /etter jul i år men mye av det med nedstegning av server og spørsmål angn det taes på pm til Mafigo eller Fargoth Endret 18. juli 2010 av canaye Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Er serveren oppe 24/7, eller BARE når dere spiller? Om bare når dere spiller kan det være ikke alle kan da. Host heller døgnet rundt en stund og se hvor mange som spiller..? Når det bare er litt oppetid, ender jeg opp meg å ikke gidde. APB beta server var oppe 2timer annehver dag elns, spilte 30min elns, hadde det vært 24/7 hadde jeg nok spilt mye mer da jeg kunne når det passa meg.. EDIT, hvordan har man server? Kan gjerne hoste litt jeg. Må bruke hostname tho, men kan gjerne hoste. Endret 18. juli 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Okay, får vel bli med en gang en dag da. PS! Jeg er småavhengig av å spille inn da jeg spiller, alle stemmer fra TeamSpeak vil også bli spilt inn da de går i "ett" med spill-lyd. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 okey vi skal spille imorgen kl 18 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kan vel alltids joine gamet i morra. Nå er jeg tilbake i Trøndelag igjen, til en fungerende spill-PC, i motsetning til denne netbooken som hovedsaklig blir brukt for emulatorer når jeg spiller SNES og NES. Så om været er sucky i morra, logger jeg meg nok inn. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Prøvde å joine, men drittspillet bare avsluttet seg og åpnet denne url'n. http://tcg.site90.com/ Får prøve igjen da jeg er hjemme, mobilt bredbånd gir ingen fin ping. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 hehe .. vet ikke hva det der er desverre.. du kan prate med mafigo om det han er mere pc "Nerd" en meg .. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Dukket opp noe igjen, får heller spille en annen gang. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har dere venner ? inviter dem vi trenger spillere hadde vært sjukt og ha .6-10 spillere som spillte en fast dag eller noe sånt ! Noe du vil ha på server en ? Si ifra yeah - ps Spiller kl 18.00 join teamspeaken da vi er 4 folk ikveld tror jeg så det er FRITTFRAMM og henge seg på Har du Problemer kan vi også prøve og hjelpe ikveld Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har dere venner ? inviter dem vi trenger spillere hadde vært sjukt og ha .6-10 spillere som spillte en fast dag eller noe sånt ! Noe du vil ha på server en ? Si ifra yeah - ps Spiller kl 18.00 join teamspeaken da vi er 4 folk ikveld tror jeg så det er FRITTFRAMM og henge seg på Har du Problemer kan vi også prøve og hjelpe ikveld Er 99% sikker med idag. Må bare få lasta det ned (annen PC). Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 kjempe kult har du fårdt til tgc ? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 kjempe kult har du fårdt til tgc ? Vet ikke hva det er engang.. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 teamspeaken jeg snakker omm Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) TGC=TeamSpeak? Teamspeak GC? EDIT: Jeg kan kun bli med om vi spiller UTEN custom ting. venice_ne4.pk3 er korrupt, så kan ikke bruke. (har re-dl'a 5 ganger) Endret 19. juli 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå