Canaye Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Spiller faktisk en del ET for tiden, så bare å sende PM når noe skjer. Er eneste ordentlige spill jeg har på pcen etter at jeg gikk over til linux. som sakt tidligere JEG tør IKKE å sende melinger til deg Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hva skal det bety? Lenke til kommentar
egoa Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 jeg lurer også på hva canaye mener?? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 fordi sist jeg sende på deg melling får jeg adminer på ryggen så lite fett !! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Ja, det stemmer faktisk det. Sist du sendte PM til meg kunne jeg nesten politianmeldt deg. Endret 1. juli 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Neida, så ille var det ikke canaye ble bare litt irritert over at jeg ikke pleier å svare på alle PM. Men glem nå det canaye, jeg er ikke sint på deg. Spiller gjerne ET med dere en gang i blant. Endret 1. juli 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Neida, så ille var det ikke canaye ble bare litt irritert over at jeg ikke pleier å svare på alle PM. Men glem nå det canaye, jeg er ikke sint på deg. Spiller gjerne ET med dere en gang i blant. ble bare sån små irritert når du ikke svarte mens du var på that wass al men fort glemt send meg en pm når noen spilelr Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Tror det er lettest hvis folk legger fra seg en post her når de spiller Lenke til kommentar
_Magic_ Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Artig med en norsk server Har spillt ET siden starten - blitt mindre...men spiller forsatt en del. Er det faste dager dere spiller? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Tror ikke det, men jeg kan henge meg på om du skal spille Lenke til kommentar
_Magic_ Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Kommer ikke inn på serveren - laster spillet....men henger på 100%. Nedlastingen på serveren er veldig lav - fikk 20kb - blir vanskelig å få nye spillere med en slik hastighet. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 du må laste ned mapps ovs via vår ftp .. og last ned teamspeak der bruker vi til og snakke sammen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Før jeg svarer noe, hva er XP-save? Har spilt spillet litt på skolepc da timen var dritkjedelig, sikkert gøyere på skikkelig PC, får prøve servern senere. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 xp save er slik at når du spiller og lukker spilelt så mister du ikke xp .. og uansett can alle i tråden joine teamspeaken kl 18 imorgen da har vi planlagt og spille Lenke til kommentar
_Magic_ Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har alle filene som trengs - men kommer forsatt ikke inn på serveren. Virker som om all config blir lastet - men henger seg på 100%. Kan noen restarte serveren - for å se om det hjelper? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) rart .. skal kontakte mafigo/ fargoth om det ! men har du tid imorgen sån fra kl 18 ? Endret 13. juli 2010 av canaye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå