S-r-ex Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Som sagt, maskinen restarter av seg selv helt uten videre, og prøver nå å få noe ut av minidumpen, men når man ikke kan installere noe som helst under safe mode (restarter ikke her) er det ikke så lett å installere debuggeren som trengs, særlig når man nesten ikke får tid til å installere under vanlig startup. Men om noen her med debuggeren fra før eller som har tid (Last ned: http://www.microsoft.com/whdc/devtools/debugging/installx86.mspx ), kunne denne personen analysere minidumpen jeg har lagt ved og gi meg stopmeldingen som skal ligge der? EDIT: Får ellers ingen BSOD, Windows (7) bare slutter av og restarter. Har heller ikke gjort noen oppgraderinger av maskinvare. Ritkignok har jeg klokket opp CPU fra 2,6 til 2,8ghz for flere måneder siden, men har ikke hatt problemer før nå. EDIT2: har klart å få ut dette :CRITICAL_OBJECT_TERMINATION (f4)A process or thread crucial to system operation has unexpectedly exited or been terminated. Several processes and threads are necessary for the operation of the system; when they are terminated (for any reason), the system can no longer function. Arguments: Arg1: 0000000000000003, Process Arg2: fffffa8005e23b30, Terminating object Arg3: fffffa8005e23e10, Process image file name Arg4: fffff800051db240, Explanatory message (ascii) ADDITIONAL_DEBUG_TEXT: Use '!findthebuild' command to search for the target build information. If the build information is available, run '!findthebuild -s ; .reload' to set symbol path and load symbols. MODULE_NAME: csrss FAULTING_MODULE: 0000000000000000 DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 0 PROCESS_OBJECT: fffffa8005e23b30 IMAGE_NAME: csrss.exe CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1 DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT BUGCHECK_STR: 0xF4 CURRENT_IRQL: 0 men sliter ellers med "symbols are wrong" EDIT3:Fungerer etter at jeg slettet en fil fra Norton som skulle gi meg et gratis scan sammen med en oppdatering av Azureus. Har i det monste gåttt i en time uten omstart i skrivende stund. Endret 11. april 2010 av S-r-ex Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hmm, håper du har fikset det. Hvis ikke er denne linken grei: http://blogs.msdn.com/ntdebugging/archive/2009/07/27/debugging-a-bugcheck-0xf4.aspx Så kan du debugge selv og gjøre det grundig... Lykke til Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jeg fant den linken selv, men hadde problemer med disse symbols-greiene som hele tiden var "WRONG" eller noe med at de ikke lastet, selv om jeg gjorde som de sa ellers på webben (hjelp her for fremtiden?). Men maskinen fungerer finfint nå etter at jeg sletten den norton-filen. Fikk mistanker når snarveien på skrivebordet kom opp igjen hver bidige oppstart etter at jeg hadde slettet den. Men nå ser det ut til at Løst-knappen ikke fungerer.... Endret 12. april 2010 av S-r-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå