Meesjol Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Når jeg er koblet til nettverket med en pc, og forsøker å koble til med en annen, mister begge nettet. Jeg har; INTENO X5668B Nettleverandør; NGT Noen som har forslag til hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Mulig at den routeren ikke støtter noe særlig trådløse enheter. Jeg søkte etter den, men fant ikke noe informasjon. Har du ikke en bruksanvisning eller noe? EDIT: Fant dette i en annen forum. Jeg ser at den har et "range" funksjon på IP addresser, mulig den er svært lav hos din? Endret 11. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hvilke ipadresser har maskinene? Lenke til kommentar
Meesjol Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Nå får jeg ikke koblet til internett i heletatt med den andre pcn. Jeg prøvde å finne IPn på kjør->cmd->ipconfig men under alle "kategoriene" står det Medietilstand....: Medium frakoblet. ? Denne pcn har IP; 84.49.132.194 Endret 11. april 2010 av Meesjol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå