Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Godt øye for en, rotet med en annen

Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Heisann.

Da har jeg litt problemer med kjærlighetslivet.

Det har seg slik at i det siste har jeg snakket med en utrolig søt jente og vi snakker utrolig bra ilag. Hun har etterhvert blitt min bestevenninne og jeg har nok trakket i salaten og gått i vennefellen. For jeg har et godt øye til henne og kunne tenkt meg å blitt sammen med henne.

Men jeg vet bare at jeg er bestekompisen hennes, kan være hun og føler noe mer. Men det har jeg ikke fått vite.

Så var jeg på fest i går og klinte med en utrolig pen jente. Og fy søren det var godt å kunne slå seg løs på en fest igjen etter 17mnd med dame.

Isåfall så vet jeg at denne jenten jeg rotet med er lett på tråden. Er ikke vanskelig å begynne å rote med henne, så kommer sikkert til å skje at vi roter igjen.

Så er problemet mitt at jeg har et godt øye til hun bestevenninnen min da, men vet ikke hva hun føler for meg. Men virket som hun ble litt skuffet når hun fikk vite at jeg rotet så jævlig med hun i går. Var bare en samtale via SMS, men hun virket litt skuffet på måten hun skrev på.

Uansett så likte jeg det i går, likte å være singel og kunne gjøre hva jeg ville. Vil ikke ha dame på en stund, men samtidig så har jeg et godt øye til hun bestevenninnen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter

57 visninger, og ingen svar?

Kan dere hjelpe meg angående hva jeg skal gjøre ovenfor hun jeg har et godt øye til eller om jeg skal holde meg singel?

Lenke til kommentar
Gjest helper

Hjelp til deg:

du må ta et valg, ingen kan ta det for deg. Du skriver jo motstidende ting her. At du kunne tenkt deg å bli sammen med henne, og at du ikke vil ha dame på ei stund...

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Hjelp til deg:

du må ta et valg, ingen kan ta det for deg. Du skriver jo motstidende ting her. At du kunne tenkt deg å bli sammen med henne, og at du ikke vil ha dame på ei stund...

Ja, jeg vet jeg sier at jeg vil være singel, og at jeg kunne tenkt med hun som dame.

Grunn til å være singel:

Jeg kan gjøre hva faen jeg vil uten å tenke på om damen reagerer på det. Jeg får tid til venner og venninner. Jeg får liksom gjort ting som forsvant i de 17mnd jeg og eksen var sammen.

Det er deilig å kunne reise på en fest og bare se ut en søt jente og rote med henne. Kunne kose med venninner uten å tenke på at en venninne av damen ser det og tror jeg er utro.

Grunn til å bli sammen med venninnen:

Hun er utrolig søt og vi snakker jævlig godt i lag. Alt flyter helt fint. Vi har en god kjemi og jeg digger å være med henne.

Jeg savner det å kunne ligge i sengen med en jeg virkelig liker og bare kose med henne og snakke om ting. Ting som andre selvsagt ikke vet.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, og jeg ødelagte sikkert noe med venninnen min pga det i går så..

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

drikk dere fulle, mye rart kan skje da :tease:

Skal ut med henne på fredag. Men sånn som jeg drikker roter jeg nok med en annen og da..

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Da burde du forholde deg singel en stund til i så fall.

Blir nok til det, sa til eksen i dag, som vil ha meg tilbake at jeg vil være singel så.

Så får vi se hva som skjer med meg og bestevenninnen. Typisk om jeg roter med henne og ødelegger mellom oss.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Høhø, du kan jo alltids bli sammen med henne _samtidig_ som du lever singellivet ;)

Tross alt er ikke følelser mer enn psykiske traumer grunnet kjemiske reaksjoner som igjen er et resultat fra tap av sosialverdi, so who cares if she gets hurt?

Nei, den personen er jeg ikke.

Hun er min beste venninne så jeg bryr meg faktisk om hun blir såret.

Men no skal jeg bare fokusere på å være singel og kose meg på fester. Roter jeg med henne på en fest skal vi nok klare å ordne opp i ting :)

Lenke til kommentar

Hørest ut som en god plan:) Lenge siden du slo opp med eksen? Vist ikke er det vertfall lurt å vente en stund, jeg mener vertfall at det ikke er lurt å hoppe i noe nytt forhold vist det ikke er lenge siden du gjorde det slutt med eksen.

Det blir alltid ett savn etter å ha en person å sove sammen med, vere sammen med og dette kan vell kanskje styre over hva du egentlig føler og har lyst til. Som egentlig ser ut til å vere singellivet:) Prøv det ut litt og gi det tid!

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Hørest ut som en god plan:) Lenge siden du slo opp med eksen? Vist ikke er det vertfall lurt å vente en stund, jeg mener vertfall at det ikke er lurt å hoppe i noe nytt forhold vist det ikke er lenge siden du gjorde det slutt med eksen.

Det blir alltid ett savn etter å ha en person å sove sammen med, vere sammen med og dette kan vell kanskje styre over hva du egentlig føler og har lyst til. Som egentlig ser ut til å vere singellivet:) Prøv det ut litt og gi det tid!

Et skikkelig svar, takk skal du ha :)

Eksen dumpet meg for litt mer enn en måned siden. Så gikk det 2 uker så ble hun sammen med han som ødelagte mellom oss.

Så tror jeg skal være singel og leve livet som singel.

Det ble et stort savn å ikke ha noen å sove med ja, noen å kunne snakke med om kveldene osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...