notarget Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Lagde siden på ca 1-2timer. Fort gjort! Men synes resultatet ble egentlig bra. Liten og nyttig for å si det sånn :wink: Hva synes dere? Har ikke lagt inn info enda. Bare på -System http://www.stjernstedt.com/ /Morten Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 pen side, men den virker ikke i Opera Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Hmm.. ja, jeg så det nå.. Søren også! Her må det fikses,, :-? Til de andre som skal se siden, ikke åpne den i opera, men i explorer Jobber med siden nå, så den skal se fin ut i opera Men takk skal du ha TX3 /mORTEN Lenke til kommentar
starfish Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hvilken figur er det man ser? Noe du har laget selv? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Funker fint i opera hos meg? Du har vel sikkert fikset det nå... Men hvorfor strek i linkene i menyen? Det så litt teit ut... edit: ahh... kanskje det som var ment med at den ikke funket i opera. Men jeg synes fremdeles at du med fordel kunne tatt av undeline Og selve websiden var kanskje litt vel liten? Litt større firkant hadde kanskje sett litt bedre ut? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 ja, det er de strekene som er feil i Opera. Siden min funker bare i Opera og ikke eksplorer, så HAHAHAH! er kanskje ikke så bra siden 90% av nordmenn bruker explorer da.... Lenke til kommentar
lobster Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hvilken figur er det man ser? Noe du har laget selv? Er ikke dette noe fra Cretures spillet?? Lenke til kommentar
Spira Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 pen, enkel, søt figur men litt kjedelig :-? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Veldig enkel side, pene farger. Men menyen er litt for enkel. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 grei og enkel side det her, men kanskje litt kjedelig. Den skiller seg ikke ut på noen måte, altså en heeelt grei side! Du burdte gjøre noe med linkene, ser litt dumt ut som noen her sa, med de strekene. Du burdte gjøre noe med dem i CSS, noe style greier likte den figuren, men er det ikke copyright på den? hvor er den fra? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Ja. Det er de strekene som er problemet i opera. Jeg veit det er en liten side, skal være enkel. Men Men.. /Morten Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 ok design lite plass på skjermen viss du skjønner. siden burde vert større, eg bruker 1024x768 Lite info Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Siden var ganske "simpel"men pen, menyen var kjedelig...figuren var drit tøff...hvor er den fra? karakter: 3+ Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Den er herifra: http://www.wincustomize.com/skins.asp?sear...ding&library=26 Lenke til kommentar
DanFekar Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hm... Figuren "lånt" fra creatures? Kan du gjøre det sånn uten videre da...? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 så lenge han ikke tjener penger på det så har han lov til det Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Sleng på en eller annen hover-effekt på menyen og få bort understrek. Hvorfor står det Main der? Skjønner ikke helt margene dine heller... Welcom helt til venstre, teksten til høyre og Copyrighten litt i mellom? Kjempesøt fyr! Gjorde hele siden! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 enkel og pen side.. just the way (aha, aha) I like it Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Den med opera buggen er fiksa nå... Lenke til kommentar
Decline Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 så lenge han ikke tjener penger på det så har han lov til det Hvor har du det i fra? - Skift skrifttype. Ikke bruk default times dritt, hva med arial eller verdana? - Hva er vitsen med at teksten scroller slik på forsiden? Det blir bare irriterende med tanke på at du har plenti med plass, og når den scroller kan du ikke selv velge lesehastighet, hvor du skal lese osv. - "Profil" er et norsk ord. Jeg regner med siden din er engelsk-språklig, og det skal dermed være "profile". (med mindre du referer til kondomer...) - Logoen kunne gjerne ha kommer litt bedre frem, men om du ikke synes det er viktig at folk husker hva siden het så kan du vel ha den sånn... - Figuren er litt dårlig klipt ut i "skjegget". Siden din er jo egentlig det dyret, det er jo det som tar oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå