TheCatIsALie Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har du prøvd CS? Jeg synes ihvertfall at det er mye bedre enn Cod 4:2 Cod 4:2? Har jeg aldri hørt om.. hva er det? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nei, det er i så fall CoD6:2 eller noe. CoD4 er et spill, MW2 er et annet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Hvis jeg ikke tar feil er Cod modern warfare nr 4 i Cod-serien. Og ettersom det nå har kommet modern warfare 2, kan man jo si at det er cod 4 del 2. derfor 4:2. Endret 19. april 2010 av olehh Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvis jeg ikke tar feil er Cod modern warfare nr 4 i Cod-serien. Og ettersom det nå har kommet modern warfare 2, kan man jo si at det er cod 4 del 2. derfor 4:2. Jeg gir opp. Lenke til kommentar
alekso Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hvis jeg ikke tar feil er Cod modern warfare nr 4 i Cod-serien. Og ettersom det nå har kommet modern warfare 2, kan man jo si at det er cod 4 del 2. derfor 4:2. Det er ikke en tv serie vi snakke om men spill nr 2 i MW trilogien. Du sier vell heller ikke at Episode nr 2 i en tv serie er episode 1 del 2? Det er vell også spill nr 6 i CoD serien siden det har kommet et CoD world at war imellom. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hvis jeg ikke tar feil er Cod modern warfare nr 4 i Cod-serien. Og ettersom det nå har kommet modern warfare 2, kan man jo si at det er cod 4 del 2. derfor 4:2. Det er ikke en tv serie vi snakke om men spill nr 2 i MW trilogien. Du sier vell heller ikke at Episode nr 2 i en tv serie er episode 1 del 2? Det er vell også spill nr 6 i CoD serien siden det har kommet et CoD world at war imellom. først skriver du at det ikke er en tvserie, så sammenligner du det med en tvserie selv. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Sammenligning har ikke noe med og gjøre OM det er en TV serie eller ikke -.- Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 jeg har alltid kalt det CoD6 eller MW2. det er iallefall CoD nr 6. hvis du bare skal spille singelplayer og litt Spec-Ops(Co-op) så er MW2 greit. men MP delen er ødelagt på PC mildt sagt. BC2 har problemer det også ved litt høy ping. ligger på 90-110 på norske servere, men dette vil jeg tro retter seg opp snart. Problemene i MW2 blir aldri løst siden det ikke er problemer, men hvordan dem vil ha d. no dedicated server = no fun. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 jeg har alltid kalt det CoD6 eller MW2. det er iallefall CoD nr 6. hvis du bare skal spille singelplayer og litt Spec-Ops(Co-op) så er MW2 greit. men MP delen er ødelagt på PC mildt sagt. BC2 har problemer det også ved litt høy ping. ligger på 90-110 på norske servere, men dette vil jeg tro retter seg opp snart. Problemene i MW2 blir aldri løst siden det ikke er problemer, men hvordan dem vil ha d. no dedicated server = no fun. Har vi flaks, er det fikset nå. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Per idag er ikke COD6(eller CoD4:2, MW2 w/e) verdt kjøpet. Singeplayeren er OK, men veldig kort. Spec-ops er litt gøy, og MP er broken. Det tar lang tid å finne et game, sjansen for at det blir avbrutt et ganske stor, og når du først kommer inn der er det som oftest en cheater der. Har såvidt spilt spillet i år (spilte det masse i fjor), og det har ikke blitt noe særlig bedre. Lenke til kommentar
alekso Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det jeg har merket er at vis man holder seg unna Free For All så er det ikke så mange cheatere og boostere. Det å si at MP delen er ødelagt syns jeg blir litt og overdrive. Vis man sammenlikner med sånn det var når det kom ut er det mange ganger bedre. Da var det jo bare folk som fløy rundt med Akimbo 1881. Men Infinity Ward har ikke levert et så godt spill som de kunne. Hadde de brukt litt mere tid på og finpusse det hadde det vært et sykt bra spill. Og det må jo være "litt" populært siden det har solgt så sykt mye. For min del vil jeg si at vis du liker å spille på nett så kjøp MW2. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er det virkelig så vanskelig å vurdere selv? Enten så liker du det og så kjøper du det, eller så liker du det ikke og dropper å kjøpe det. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det jeg har merket er at vis man holder seg unna Free For All så er det ikke så mange cheatere og boostere. Det å si at MP delen er ødelagt syns jeg blir litt og overdrive. Vis man sammenlikner med sånn det var når det kom ut er det mange ganger bedre. Da var det jo bare folk som fløy rundt med Akimbo 1881. Men Infinity Ward har ikke levert et så godt spill som de kunne. Hadde de brukt litt mere tid på og finpusse det hadde det vært et sykt bra spill. Og det må jo være "litt" populært siden det har solgt så sykt mye. For min del vil jeg si at vis du liker å spille på nett så kjøp MW2. ikkeno dedicated server på sånn type spill = ødelagt i min bok grunnen til at det solgte bra var fordi MW1 var konge og alle trodde det sku bli bedre enn MW1, for ingen hadde trodd at IW sku gå et skritt tilbake i MW2. man skal ikke se på salgstallet, du må heller se på hvor mange som spiller det etter at det er utgitt. MW1 har mest spillere, deretter er CoD2 på andreplass, BC2 på tredje plass og MW2 på fjerde da det gjelder FPS spill (ifølge xfire.com) dette kan såklart være feil. og dette gjelder pc users vil jeg tro. Lenke til kommentar
alekso Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det er jo egentlig opp til hver spiller. Noen liker MW2 og noen liker det ikke. Så sånn sett er det egentlig vanskelig å svare på om man burde kjøpe spillet eller ikke. Lenke til kommentar
ShadedVoid Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Modern Warfare 2 er definitivt en av mine favoritter så langt i Call of Duty-serien. World at War var også helt fantastisk. Jeg liker Modern Warfare 2 på grunn av spillmodusen "Special Ops" og multiplayer er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) til OP. liker du store slag der du kan kjøre helikopter, tanks, båt og diverse og kan ødelegge byggninger. eller vil du heller spille med litt færre personer om gangen på baner som er på CS størrelser? er du dårlig til å aime så er kanskje MW serien litt bedre å spille siden jeg har erfart at hitboxen er littegrann større enn det personene er i forhold til Battlefield serien. pluss at du må regne med bulletdrop og diverse ved langdistanseskyting i BC2, noe du slipper i MW siden alt går dit du sikter uansett. Endret 21. april 2010 av Timmeyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå