Gå til innhold

Burde jeg kjøpe Modern Warfare 2?

Anbefalte innlegg

Morn godtfolk.

Som noen sikkert har fått med seg, er det Free Weekend på MW2 hos Steam denne helga (altså at man kan spille multiplayeren gratis mellom fredag og mandag). Jeg har benyttet med av dette tilbudet, da jeg aldri kjøpte MW2 grunnet kritikken det fikk. Spillet er definitivt bedre enn forventet, og jeg synes multiplayeren er bedre enn den som fulgte med CoD4, men nå har jeg bare spilt i et par dager også. I tillegg er det -15 % på hele spillet (SP og MP) på Steam før mandag, noe som putter den totale prisen på ca. 400 kr.

Så det jeg lurer på er da: Burde jeg kjøpe? Jeg er klar over at alt som skiller PC-versjonen fra konsollversjonen ble fjernet før spillet ble sluppet, men hvis man ser på hvordan spillet er, ikke hvordan det kunne ha vært, er det da et bra spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikker er overbevist etter å ha spillt det selv, så nei.

Jeg føler ikke at inntrykket jeg sitter med etter et par timer med spilling er nok til å avgjøre om jeg bør kjøpe eller ei. Det er derfor jeg spør her, så folk som har spilt det siden release kan fortelle om de fremdeles synes det er bra.

Endret av President1447
Lenke til kommentar

Kjøp det i butikken eller på nettet utenom steam, du finner det mye billigere det kan jeg garantere. Prisen på steam er latterlig, selv med det fantastiske tilbudet -15%. Jeg hadde heller kjøpt bad company 2 :thumbup:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Kjøp det i butikken eller på nettet utenom steam, du finner det mye billigere det kan jeg garantere. Prisen på steam er latterlig, selv med det fantastiske tilbudet -15%. Jeg hadde heller kjøpt bad company 2 :thumbup:

Steam er billig dude..

Komplett er dyrere, cdon er dyrere.. Men dette er nett butikker da, så veit ikke hva prisen er i vanlig butikker.

Lenke til kommentar

Har spilt MW2 heilt sida release, og syns det er bra! Men kjøpte frå play.com så fikk spillet for rundt 250 kroner :) Har også spilt BC2, og syns sjølv det spillte er dårlig framfor MW2, likte aldri måten styringa er på, alt virker seinare i forhold til MW2.

Spiller MW2 ca 10 timer i veka og har hatt det veldig gøy, så eg anbefaler deg å få det :), men det er sant at det er nokre hackere online, så finner du hackere på din game, så burde du berre finne 1 ny lobby!

Lenke til kommentar

Vikingr har helt rett.

Kjøp deg Bad Company 2 hvis du vil ha det virkelig morro.

har kjøpt herifra før: http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/

G2play.net er tatt for å selge falske Windows lisenser, så de selger nok falske spill lisenser også, så folk er klar over at det er en risk for at de får falske lisenser derfra.

http://social.microsoft.com/Forums/en-US/genuinewindows7/thread/8b68038f-fdfc-4b58-af6c-c50345c59e24

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...