torkelorten Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hovedkort: Asus M3A-H/HDMI Skjermkort: Asus Radeon 4850 Blir helt forvirra av alle navnene btw. Asus, AMD, ATI, henger alle de sammen?? Kjører 2 skjermer på skjermkortet. Hovedkortet har både VGA og HDMI, men jeg får ikke signal på noen av dem...Har sett gjennom alle mulige innstillinger på Catalyst Control Center, men jeg får ikke noe video fra hovedkortet. Fant noe i BIOS som het Surround View under Internal Graphics Configuration, men når jeg enablet dette så klikka windows under oppstart...Har søkt rundt, men jeg finner ikke noen løsning...innstallert nyeste drivere selvføgelig...noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
torkelorten Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Det går visst ikke ann å bruke eget skjermkort sammen med det som er integrert i hovedkortet? Kom på en workaround nå, fant en DVI > HDMI overgang som jeg kan sette inn i steden for den 2. skjermen. Hadde vært nice å kjøre 2 skjermer + TV samtidig though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå