sakke Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg kjørte ett eller annet script som sletta explorer.exe helt fra registeret + at den slettet explorer.exe - tror ikke den har slettet noe mer. Det var et sript som mange brukere hadde lastet ned fra en trygg stor side så jeg tror heller det skjedde noe galt da den skulle gjøre om dataen min(skulle få det til å ligne mer på vista). Jeg tok en explorer fil fra en kompis data og startet opp explorer på den måten, eneste problemet er at det går DØDSTREIGT. Har prøvd SFC /SCANNOW , det hjalp ikke noe. Har fjernet sp3 og det jeg vill nå er å fjerne sp2 for jeg har hørt at den erstatter blant annet explorer.exe og masse flere filer. Men jeg greier ikke fjerne sp2! Hjelp? Sorry for dårlig norsk er bare så trøtt Use the Add or Remove Programs tool in Control Panel 1. Click Start, click Run, type appwiz.cpl in the Open box, and then click OK. 2. Click to select the Show Updates check box. 3. Click Windows XP Service Pack 2, and then click Remove. 4. Follow the instructions on the screen to remove Windows XP SP2. Dette funket ikke fordi sp2 fins ikke under add or remove programs :/ Use the hidden $NtServicePackUninstall$ folder 1. Click Start, click Run, type c:\windows\$NtServicePackUninstall$\spuninst\spuninst.exe in the Open box, and then click OK. 2. When the Windows XP Service Pack 2 Removal Wizard starts, click Next. 3. Follow the instructions on the screen to remove Windows XP SP2. Funket ikke fordi denne mappen ikke fins! Use the System Restore process 1. Click Start, click Run, type %SystemRoot%\System32\restore\rstrui.exe in the Open box, and then click OK. 2. Click Restore my computer to an earlier time, and then click Next. 3. Click the date that you installed Windows XP SP2, and then click Installed Window XP Service Pack 2 in the Restore Point box. 4. Click Next, and then follow the instructions on the screen to remove Windows XP SP2. Funket ikke det heller :/ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 SP3 inneholder alle fixer fra sP2 og SP1 + det som kom mellom SP2 og SP3. Lenke til kommentar
sakke Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 SP3 inneholder alle fixer fra sP2 og SP1 + det som kom mellom SP2 og SP3. Så viss jeg instalerer sp3 på nytt så fikser den alt sp2 skulle fikset? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvis du installerer SP3 burde det fikse den feilen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå