Diskos Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hver gang jeg skrur på min IBM Thinkpad t42 med Windows XP Pro kommer denne meldingsboksen opp på skjermen når Windows omsider er lest inn: "The auto-update feature of this application has encountered a configuration error.Please uninstall and reinstall the application." Hva betyr dette? Hvilket program er det snakk om? Kan det være fordi jeg har valgt fra automatisk oppdatering av det interne modemet? Hvordan kan jeg sjekke hva beskjeden dreier seg om? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ikke lett å si. Kan du laste opp et skjermbilde av den beskjeden du får? Lenke til kommentar
Diskos Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Ikke lett å si. Kan du laste opp et skjermbilde av den beskjeden du får? Som du ser forteller det ikke mye. Fins det ikke en oppstartsmetode som viser infor på alle trinn? Slik kan en sikkert se hva denne boksen er myntet på. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Du kan jo prøve å klikke på start og skrive msconfig i feltet der. Trykk så Enter og du vil får opp et vindu som vil vise deg hvilke programmer som starter, servicer og mye annet. Mulig du kan finne noe der som setter deg på sporet av denne Auto-update feilen. Skal se ut som det bildet, det er riktignok spansk og Vista, men XP har det samme. Lenke til kommentar
Diskos Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Du kan jo prøve å klikke på start og skrive msconfig i feltet der. Trykk så Enter og du vil får opp et vindu som vil vise deg hvilke programmer som starter, servicer og mye annet. Mulig du kan finne noe der som setter deg på sporet av denne Auto-update feilen. Skal se ut som det bildet, det er riktignok spansk og Vista, men XP har det samme. Ja. Det var Nrk's desktopradio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå