Gå til innhold

Selge T68'en min?

Anbefalte innlegg

Jeg har (som sikkert noen vet allerede) en T68 (i) som jeg er meget fornøyd med. Som mobil-entusiast har jeg til tross for at jeg har en _meget_ solid telefon vurdert en stund å kjøpe en ny.

Når det er snakk om grunner til at jeg vil selge så er det mest på grunn av at den ikke har "det nyeste" som f.eks. poly-toner (uvesentlig ved valg av ny telefon btw), bedre fargeskjerm, muligens kamera ++ En grunn for at jeg vil selge er også fordi jeg ikke vil ha den som alle fjortissene begynner å få :)

Syns dere det er verdt å selge mobilen for så å kjøpe en ny? I så fall vil jeg gjerne høre deres mening om hvilken mobil jeg skal kjøpe. Her er kriiterier:

- Max pris ca. 3000

- God fargeskjerm

- Kamera, ikke vesentlig

- Bluetooth eller Ir (eller begge deler)

- Mange og gode funksjoner

- Flipp-design er (absolutt) ikke negativt :wink:

Har tenkt på T610, men den kommer til å bli en typisk "allemanns-eige", så jeg vil helst ikke ha den.

Si din mening om det er vits i å bytte mobil, og så kom med forslag til mobil. Bare kom ut med deres mening med grunngiving. Ikke pøs på med "nokia er best" og "T610 4 ever", er ikke interesert i den slags.

Mobilene dere foreslår trenger ikke nødvendigvis tilfredsstille alle mine kriterier... Telefonen trenger heller ikke å være på markedet nå, men den bør komme i nærmeste framtid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo!

Hva med å kjøpe Siemens M55? Den har knall god 4096 fargers skjerm, polyfoniske ringetoner, java, ordentlig mms,mulighet for kamera. Den kommer til å koste ca. 2500 kroner og den kommer om et par uker...

Eller Nokia 6610, kansje en kjedlig traust telefon, men den er a grei nok da, med java polyfoniske ringetoner ir osv... men den mangler fullblods mms, om det er viktig for deg...

Du kan jo kjøpe deg en Nokia 3650, hvis du har plass da....

Jeg skal kjøpe ny mobil i ca samme pris klassen, og kommer nok for å gå for Siemens M55 eller Nokia 6610....

Lenke til kommentar

S55? Begynner å bli litt gammel nå, men det er en bra telefon etter dine ønsker. Billig har den blitt også.

Selv om du sier det, vil jegf anbefale T610. Passer alle dine krav. Skjønner at du vil skille deg ut, men men... Du sier du er fornøyd med SE, så hvorfor ikke gå for det igjen?

Motorola V200? Er ikke det den nye? Intresserer med ikke for Motorola. Finfin telefon, men flippdesign.

Samsung SGH-V200? Kanskje? Ser finfin ut den.

Satt opp en sammelikning mellom S55 og T610 på linken her. http://www.esato.com/phones/?phone=74&cp=52

Fant ikke Motorola V200 eller Samsung SGH-V200. Om det er synet som svikter, eller om de ikke står i lista, gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Han skrev M55, ikke s55.

Anyway, jeg begynnte å tenke litt da jeg så den nye artikkelen til Amobil om at Motorola "sprayer" ut med nye mobiler, og skal fortsette med det.

Jeg tenkte: "Sprayet ut med nye modeller?" Harke hørt mye fra Motorola i det siste jeg i alle fall" ( :p)

Da søkte jeg på artikkler med ordet Motorola i, og fant ut at jeg ikke hadde merket hvor mange nye modeller Motorola virkelig har kommet/kommer.

Ta for eksempel en titt på denne:

http://www.amobil.no/index.php?article=503&visual=1

og denne:

http://www.amobil.no/index.php?article=414&visual=1

De virka i allefall rå for meg.. ;)

(oi, sikler jeg nå?)

Lenke til kommentar

Takk for svar. Har i dag prøvd både Siemens SL55 og Sony Ericsson T610. To utrolige råe mobiltelefoner!. Jeg holder en liten knapp på T610 overfor SL55, mest på grunn av skjermen og at jeg er mer fortrolig med SE's menysystem. Men for noen telefoner.. siemensen fikk hånden min til å se ut som en monsterhånd for å si det mildt. T610 var bare rå. Jeg lurer kanskje på om jeg kommer til å kjøpe T610, håper bare på at ikke "alle" får seg den. Noen som har noen forslag til mobiler som kommer over sommeren?

(Motorola er ikke helt min greie. Har sett på Samsungs V200 - bra design, dårlig og uryddig innmat etter min mening)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...