Christian86 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Periodevis hvis jeg går mye, og nå de siste to dagene har begynt med løping så får jeg hvis jeg stopper opp, og går litt (for å få pause - har hatt kronisk astma) så blir begge bena veldig stive. Nærmest som når du har gått på rulleskøyter eller syklet en god stund og bena blir vonde. Tøyer jeg litt og går en periode, for så å løpe, så gjør det vondt i starten, men så mykner seg opp. Trenger jeg å være bekymret for dette - eller er det bare det at det er de første treningsøktene? (har ikke løpt eller trent kondisjon utover gåing siden august/september i fjor). Er det noe jeg bør gjøre? Jeg overpronerer om det har noe å si - men bruker gel kayano 16, så det skulle ikke være problemet hvis jeg forstod de i butikken. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Trenger jeg å være bekymret for dette - eller er det bare det at det er de første treningsøktene? (har ikke løpt eller trent kondisjon utover gåing siden august/september i fjor). Er det noe jeg bør gjøre? Nei, dette er naturlig og vil gå over etter hvert som du blir bedre trent og kroppen får kjent på hvordan det er å jogge igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå