Ethernet Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei! Jeg sliter med at jeg ikke får noen gnist på tennpluggen på min Honda NSR. Jeg har byttet plugg, hette, kabel mellom hette og coil og coilen er byttet. Den fungerte helt fint inntil i går, da stoppet den plutselig å gniste, dette gjelder også når jeg prøver å trille den i gang. Hva kommer dette av? Er det CDI som er gåen? Noen idéer? I så fall, forklar meg gjerne grundig hvor den evt. defekte delen ligger, er ganske blank på dette. Takker! Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei! Jeg sliter med at jeg ikke får noen gnist på tennpluggen på min Honda NSR. Jeg har byttet plugg, hette, kabel mellom hette og coil og coilen er byttet. Den fungerte helt fint inntil i går, da stoppet den plutselig å gniste, dette gjelder også når jeg prøver å trille den i gang. Hva kommer dette av? Er det CDI som er gåen? Noen idéer? I så fall, forklar meg gjerne grundig hvor den evt. defekte delen ligger, er ganske blank på dette. Takker! Ring NAF. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er det en bryter på støtta på denne? I så fall sjekk at den fungerer. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er det en bryter på støtta på denne? I så fall sjekk at den fungerer. Spør du forbrukeren om et slik spørsmål? hmm Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Bryter på støtta? Den sperra som hindrer meg å starte den på støtta har jeg fjernet om det var det du mente. Har fikset det nå uansett, byttet CDI så var alt bra. Endret 12. april 2010 av Ethernet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tenkte å nevne støtta siden jeg hadde problemer med den selv på min CRM (samme motor som NSR). Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Det hadde uansett ikke hjulpet, i og med at ejg ikke har originalmotor, har måtte sette inn trimveiv og litt sånn, så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå