Gå til innhold

kommentarer?

Anbefalte innlegg

hvordan er det mulig å få en så enkel side til å se rævva ut i IE? jeg tror seriøst jeg måtte anstrengt meg..
Dette hørest ut som Kardemommeloven, men det er faktisk det som kommer til å ta deg lengst. Følg retningslinjene, og du kommer langt. Brukerne på forumet er ofte mer velvillige og skriver lengre og mer utfyllende svar, dersom du alltid holder en høflig tone.
Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Du tror kanskje du er verdensmester i webdesign siden du kommer med slike bemerkninger? velvel, var på siden din og jeg fant ut at erfaring har lite å gjøre med dyktighet akkurat i dette tilfellet. Vær litt grei mot de som ikke har så mye "nei, jeg har bare laget websider i 7-8 år.. pytt, ikke sant?" erfaring som deg, da! :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du tror kanskje du er verdensmester i webdesign siden du kommer med slike bemerkninger? velvel, var på siden din og jeg fant ut at erfaring har lite å gjøre med dyktighet akkurat i dette tilfellet. Vær litt grei mot de som ikke har så mye "nei, jeg har bare laget websider i 7-8 år.. pytt, ikke sant?" erfaring som deg, da! :grumpy:

GJESP!

slapp av, og hold deg til topic, du.

(og, for n'te gang, jeg liker ting enkelt og stilrent, ikke masse voldsomt svosjeti-svosj (i mangel av et bedre ord). hadde jeg likt ting som 2advanced.com, hadde jeg etterhvert laget en lignende side. alt man trenger er tid..)

Lenke til kommentar

GJESP!

slapp av, og hold deg til topic, du.

(og, for n'te gang, jeg liker ting enkelt og stilrent, ikke masse voldsomt svosjeti-svosj (i mangel av et bedre ord). hadde jeg likt ting som 2advanced.com, hadde jeg etterhvert laget en lignende side. alt man trenger er tid..)

... Noe som du ikke gir nybegynnere før du kommer med frekke kommentarer. Når noen poster en link til sin side her er det for å få hjelp til å forbedre siden, ikke for å få kommentarer som ikke sier annet enn at siden er dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...