Gå til innhold

kommentarer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan er det mulig å få en så enkel side til å se rævva ut i IE? jeg tror seriøst jeg måtte anstrengt meg..

Unødvendig kommentar!

Tx3: Det er jo en grei begynnelse. Få den litt mer midt på (kanskje litt større), litt farger +++. Bare prøve seg litt fram så blir du like "flink"/flink som psilocybe ;)

Lenke til kommentar
hvordan er det mulig å få en så enkel side til å se rævva ut i IE? jeg tror seriøst jeg måtte anstrengt meg..

Unødvendig kommentar!

Tx3: Det er jo en grei begynnelse. Få den litt mer midt på (kanskje litt større), litt farger +++. Bare prøve seg litt fram så blir du like "flink"/flink som psilocybe ;)

Absolutt ikke. Han sier bare det han mener.

Lenke til kommentar
At han sier det han mener skjønner vel alle, men det er måten han sier det på. Han begrunner det overhodet ikke og det virker nesten som at han tror han er verdens mester. Unnskyld, men det virker dessverre sånn.

Antagelig mener han at tx3 kan starte helt på nytt kanskje.

Btw.. Hvorfor har du cristina A som banner??

Lenke til kommentar

ehhhhh......... har du noe imot christina A ?? og hun passet så fint inn. pøh, kritikk er greit, men ikke mot christina.. :smile:

neida, har egentlig planer om å legge opp en random banner greie, men finner ingen som passer like fint inn på banneren som Aguileira..

Lenke til kommentar
At han sier det han mener skjønner vel alle, men det er måten han sier det på. Han begrunner det overhodet ikke og det virker nesten som at han tror han er verdens mester. Unnskyld, men det virker dessverre sånn.

Jeg syns det er meget bra at psilocybe sier fra jeg. det gir oss andre som ikke er så flinke på html og web noe å forbedre oss på! når jeg blir ferdig med min håper jeg psilocybe kan gi kritikk/tips til meg.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er meget bra at psilocybe sier fra jeg. det gir oss andre som ikke er så flinke på html og web noe å forbedre oss på! når jeg blir ferdig med min håper jeg psilocybe kan gi kritikk/tips til meg.

Det er greit at han sier i fra...det folka kritiserer her er måten han gjør det på! Jeg har også drevet på med webdesign i et par år nå, men jeg har ikke en slik trang som psilocybe til å fortelle alle om det.

Personlig syns jeg at det er helt greit at vi har en som psilocybe på forumet, han bidrar noen ganger med gode tips...men samtidig skjnner jeg at folk kan reagere på tonen hans.

Lenke til kommentar
Det er greit at han sier i fra...det folka kritiserer her er måten han gjør det på! Jeg har også drevet på med webdesign i et par år nå, men jeg har ikke en slik trang som psilocybe til å fortelle alle om det.

øi, øi.. rull inn nå. jeg har sagt ifra én gang hvor lenge jeg har jobbet med websider, og det var når en eller annen dott påstod at jeg ikke hadde peiling (fordi jeg kritiserte siden din, gisp, gisp).

hvordan du klarer å tolke det til "å ha en trang om å fortelle alle om det", er litt imponerende.

folk spør om meninger på sider, jeg sier min mening. hvis den meningen ikke samsvarer med det de hadde forventet, synd.

Lenke til kommentar
folk spør om meninger på sider, jeg sier min mening. hvis den meningen ikke samsvarer med det de hadde forventet, synd.

Joa...det er greit. Jeg er som regel (nesten) alltid enig med dine kommentarer, poenget mitt er at man prøve å være så diplomatisk så mulig når man skal evaluere, eller kritisere andre folk sine sider. Selv om man mener at siden er helt ræva, at den suger så hardt at den får Billy fra Tele2 reklamen til å virke liten, må man prøve å si det på en finere måte. Det er tross alt mennesker (med følelser :p) som står bak hver side.

Over til noe annet...det med at du har en trang til i å fortelle alle at du har laget websider i alle år...det var vel kanskje å ta litt for hardt i. Men uansett...det finnes sikkert en eller annen som tolket det likt som meg etter å ha lest: "nei, jeg har bare laget websider i 7-8 år.. pytt, ikke sant?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...