webby1 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg har tenkt å koble til en mic på serveren min som kjører Ubuntu. Mitt mål er å streame lyden på nettet og muligheten til å komminisere fra en annen mic på en annen datamaskin. Noen som har noen tips? Endret 11. april 2010 av webby1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skype for Linux. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Tenkte på det, men målet er å koble til micen på serveren uten at jeg er på den maskinen. Eller har Skype innstillinger som gjør at man kan ringe opp uten at man trenger å ta telefonen fra den andre maskinen? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg har satt opp fjernstyring av radio for en kompis. Det brukte jeg Skype som var satt opp til å ta innkommende oppringing automatisk. Tools/options/calls/show advanced "automatically answer incoming calls" Endret 11. april 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå