inaktiv000 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hva synes dere om prisen på denne? Litt høy ift årsmodell kanskje, men den har jo gått veldig kort. Av bildene ser den ut til å være bra utstyrt også. Endret 11. april 2010 av cecolon Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sikkert grei bil. Er veldig positivt at den er tectylert. Interiøret er lyst og ser lite slitt ut. Men jeg syns det er en prestasjon å slite ut clutch etter bare 80.000 km. Sikkert eid av den tunghørt person. Ta bilen på en naftest før du kjøper. Eneste minus jeg ser med bilen er at den nok bruker litt bensin. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Før 40 000 km faktisk! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det syns jeg var dyrt. Slike biler pleier å gå for 40 tusen cirka på markedet. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 kremt: vurderer du da i forhold til kilometerstand? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Næh, generelt. En bil som har gått mye lenger trenger ikke være dårligere stand siden den er vedlikeholdt og skiftet utslitte deler. Jeg vil råde deg til å ta bilen på en test på verksted hvis du selv ikke er veldig kyndig. Man skal heller ikke se seg blind på kilometerstanden men heller bilens faktiske teknisk stand. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Denne bilen hadde ikke skiftet forstilling, og lagde klunkelyd over skarpe småhumper. Vindusheisene bak fungerte heller ikke. Tenker litt at denne bilen har gått så kort at de typiske feilene ved gamle Passater ikke har vist seg ennå... Så det blir nok ikke den Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Denne bilen hadde ikke skiftet forstilling, og lagde klunkelyd over skarpe småhumper. Vindusheisene bak fungerte heller ikke. Tenker litt at denne bilen har gått så kort at de typiske feilene ved gamle Passater ikke har vist seg ennå... Så det blir nok ikke den Nettopp det kan være veldig skummelt med sånne biler som har kort km.stand. Du kan jo selv tenke deg, 40 tusen km på 13 år blir ikke særlig mye per år. Kanskje har den bilen stått helt i ro et par år i strekk, og så har noen arvet den nå? Hvem vet. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Burde ikke denne bilen dra på ganske godt i bakkene? Jeg prøvekjørte i 70-sone med oppoverbakker, og måtte ned i 3. uten at den dro noe særlig. Kan det være en feil som fører til dette? Som nevnt har den blitt kjørt av en mindre kompetent fører, clutchen ble byttet veldig tidlig. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dropp den. Høres ut som den har blitt daukjørt, samt stått lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå