Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volkswagen Passat 1,8i 1997, 42000 km., kr. 80.557, - Hva synes du om prisen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert grei bil. Er veldig positivt at den er tectylert.

Interiøret er lyst og ser lite slitt ut.

Men jeg syns det er en prestasjon å slite ut clutch etter bare 80.000 km. Sikkert eid av den tunghørt person.

Ta bilen på en naftest før du kjøper.

Eneste minus jeg ser med bilen er at den nok bruker litt bensin.

Lenke til kommentar

Næh, generelt. En bil som har gått mye lenger trenger ikke være dårligere stand siden den er vedlikeholdt og skiftet utslitte deler.

Jeg vil råde deg til å ta bilen på en test på verksted hvis du selv ikke er veldig kyndig. Man skal heller ikke se seg blind på kilometerstanden men heller bilens faktiske teknisk stand.

Lenke til kommentar

Denne bilen hadde ikke skiftet forstilling, og lagde klunkelyd over skarpe småhumper. Vindusheisene bak fungerte heller ikke. Tenker litt at denne bilen har gått så kort at de typiske feilene ved gamle Passater ikke har vist seg ennå... Så det blir nok ikke den :)

Lenke til kommentar

Denne bilen hadde ikke skiftet forstilling, og lagde klunkelyd over skarpe småhumper. Vindusheisene bak fungerte heller ikke. Tenker litt at denne bilen har gått så kort at de typiske feilene ved gamle Passater ikke har vist seg ennå... Så det blir nok ikke den :)

Nettopp det kan være veldig skummelt med sånne biler som har kort km.stand. Du kan jo selv tenke deg, 40 tusen km på 13 år blir ikke særlig mye per år. Kanskje har den bilen stått helt i ro et par år i strekk, og så har noen arvet den nå? Hvem vet.

Lenke til kommentar

Burde ikke denne bilen dra på ganske godt i bakkene? Jeg prøvekjørte i 70-sone med oppoverbakker, og måtte ned i 3. uten at den dro noe særlig. Kan det være en feil som fører til dette? Som nevnt har den blitt kjørt av en mindre kompetent fører, clutchen ble byttet veldig tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...