Danny Mehan Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Holder på å laste ned musikkvideoer fra #APV , når eg "henter" en fil legger den seg i queue nummer 8 f. eks. Når køen er ferdig må eg akseptere at eg skal laste ned, (trykke ok). Er det en mulighet og la Mirc gjøre dette automatisk?? Sånn at eg kan sette på 10 videoer om kvelden og la de gjøre seg ferdig sjøl i løpet av natten... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Tror det fins Autoaccept DCC send. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Alt + o -->> DCC -->> On send request -->> AutoGet file Merk også av på "If file exists: Resume" For å være sikker på at du tar imot automatisk går du i: DCC -->> Folders -->> DCC Ignore -->> Disabled. Ta bort haken ved: Turn ignore back on in (xxx) mins. Dette gjør det litt lettere å motta filer på IRC -God natt- 8) Lenke til kommentar
CD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Vær nå litt forsiktig med den autoaccepten på IRC, ikke alle filene er harmløse så sett opp en viruskontroll som skanner filene ved nedlasting eller skanner mappen nedlasted filer havner i f.eks hver halvtime. Tenker ikke på virus eller trojanere i videofilene du ber om men har du på autoaccept kan hvemsom helst på samme IRC server som deg sende deg en fil Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Vær nå litt forsiktig med den autoaccepten på IRC, ikke alle filene er harmløse så sett opp en viruskontroll som skanner filene ved nedlasting eller skanner mappen nedlasted filer havner i f.eks hver halvtime. Tenker ikke på virus eller trojanere i videofilene du ber om men har du på autoaccept kan hvemsom helst på samme IRC server som deg sende deg en fil jah, du må jo skru den av når du er ferdig med å laste ned "musikkvideoen" din, slik at ingen slemminger kan sende deg noe faarlig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå