Gå til innhold

Vente på queues på Mirc

Anbefalte innlegg

Holder på å laste ned musikkvideoer fra #APV , når eg "henter" en fil legger den seg i queue nummer 8 f. eks. Når køen er ferdig må eg akseptere at eg skal laste ned, (trykke ok).

Er det en mulighet og la Mirc gjøre dette automatisk?? Sånn at eg kan sette på 10 videoer om kvelden og la de gjøre seg ferdig sjøl i løpet av natten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt + o -->> DCC -->> On send request -->> AutoGet file

Merk også av på "If file exists: Resume"

For å være sikker på at du tar imot automatisk går du i: DCC -->> Folders -->> DCC Ignore -->> Disabled.

Ta bort haken ved: Turn ignore back on in (xxx) mins.

Dette gjør det litt lettere å motta filer på IRC

-God natt- 8)

Lenke til kommentar

Vær nå litt forsiktig med den autoaccepten på IRC, ikke alle filene er harmløse så sett opp en viruskontroll som skanner filene ved nedlasting eller skanner mappen nedlasted filer havner i f.eks hver halvtime.

Tenker ikke på virus eller trojanere i videofilene du ber om men har du på autoaccept kan hvemsom helst på samme IRC server som deg sende deg en fil

Lenke til kommentar
Vær nå litt forsiktig med den autoaccepten på IRC, ikke alle filene er harmløse så sett opp en viruskontroll som skanner filene ved nedlasting eller skanner mappen nedlasted filer havner i f.eks hver halvtime.

Tenker ikke på virus eller trojanere i videofilene du ber om men har du på autoaccept kan hvemsom helst på samme IRC server som deg sende deg en fil

jah, du må jo skru den av når du er ferdig med å laste ned "musikkvideoen" din, slik at ingen slemminger kan sende deg noe faarlig !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...