asdubvb Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei. Skal bestille et par sko fra Skate Warehouse, men vet ikke hva frakten kommer på, og om det blir noe ekstra toll og sånt. Skoene koster 60$, og man får med en ekstra t-skjorte. Har noen bestilt noe derfra før? Ble det dyrt? Har hørt at hvis man sender pakken som en gave til noen i Norge, så blir det ikke noe toll. Gjør SW det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tviler på at de sender som gift. 25% toll blir det nok + frakt. Det var det før når jeg kjøpte der. tip, du burde kjøpe masse der for og tene på det Lenke til kommentar
asdubvb Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Tviler på at de sender som gift. 25% toll blir det nok + frakt. Det var det før når jeg kjøpte der. tip, du burde kjøpe masse der for og tene på det Takk for svar Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er ikke helt sikkert du får skoa! For de har ikke lov til å sende inn alle skoa til Norge, fordi Norge allerede har leverandører! Jeg fikk hvertfall beskjed om det når jeg bestilte sko der ifra! Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Tar opp en gammel tråd her. Men skal bestille ett par sko fra Skatewarehouse. Vet noen om de sender pakker som gaver derifra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå