Gjest Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei. Prøvde i går å installere Daemon Tools Lite til min skole-PC (HP Compaq 6735b) med nylig installert Windows 7. Det gikk helt fint, helt til den skulle restarte. Den loadet Windows 7 i ca. 5, men så restartet den igjen. Den restartet om og om igjen uansett hvor mye jeg prøvde. Heldigvis virket system restore, og siden jeg virkelig må ha et sånt program, prøvde jeg Alcohol 52%. Her oppsto akkurat det samme problemet. Er det mulighet for å fikset dette? Evt. hva må jeg gjøre? Det er veldig viktig for meg å ha et slikt program, kom gjerne med alternativ om dere har noen. Tusen takk for all støtte. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Mener å huske at disse to programmene baserer seg på ca samme teknologi (om enn noe ulikt) så da hjelper det jo ikke uansett hvilket program du bruker. Jeg har ikke skaffet win7 ennå, så da henviser jeg bare til et relevant søk på nettet. Lykke til - og husk nå endelig å gi tilbakemelding om du finner en løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå