Gjest marius Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 hei. for å gjøre lang historie kort: jeg har noen gode venner av meg, jeg gikk ut med de en dag og traff noen av deres kompiser. fikk god tone med de og synes at de var hyggelig. synes at de er ganske kule og vil bli bedre venner med de. har snakket med de på msn og face og sånn, og truffet de en skjelden gang. men synes det er litt vanskelig å connecte med de, fordi jeg vil ikke virke for innpåsliten. de vennene jeg har (bestekompiser) er litt usosial, og er ikke ofte de gidder å gå ut å drikke og fest, så ender alltid opp med at vi sitter hjemme og kjeder oss. de har jo sjansen å bli med de andre, og evt dra meg med. men de ligger ikke noe bry i det. bare lurer på om hvordan jeg heller kunne blitt direkte kjent med de andre, istede for å gå via et ledd på en måte. og bli liksom litt "kul" i den gjengen. vet liksom at de synes at jeg er ålreit og morsom, fordi det sier de til meg og til andre. men er bare litt usikker på hva jeg skal gjøre. takk på forhånd Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er jo bare å kontakte dem å høre om de vil bli med ut å ta en pils. Kan jo bare si det som det er, at kompisene dine ikke gidder så du trenger noen å gå ut med. Lenke til kommentar
Gjest marius Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 For det første. vil ikke virke som en loner som ikke har venner ved å si "har ingenting anneet å gjøre på". For det andre tviler jeg at det klaffer første gangen jeg spør. og synes det blir kleint og spørre sånn 3-4 ganger. vil ikke virke innpåsliten. Flere tips? Lenke til kommentar
superhero2 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men de er sikkert litt late. Ikke vær redd for å kontakte dem. Det er ihvertfall det jeg tror Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Noen ganger så må man bare være litt innpåsliten for å få det til Lenke til kommentar
Gjest Peder Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Noen ganger så må man bare være litt innpåsliten for å få det til Så, sant, så sant! Men hinter de til det, eller om du hører det fra noen andre kompiser, så bør du roe ned litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå