Suppekatten Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) SLETTET Endret 9. oktober 2014 av Heigre Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Meg bekjent er ikke skolen erstatningspliktig med mindre de kan legges til last for det som skjedde, manglende tilsyn m.m. Jeg kan heller ikke se noe grunn til at de at skal ha et såkalt objektivt ansvar - altså ansvar uten skyld, men det er min forståelse av dette. Slik jeg forstår deg så er det en annen elev som har påført skaden - og nærmeste jeg komme er vel en eventuell helseforsikring foreldrene eventuelt måtte ha på barnet. Hvis ikke så tolker jeg det dithen at hun er under 18 år siden du referer til skole - så jeg skulle vel tro at hun må dekke et visst beløp selv før NAV refunderer resten, men den delen kan jeg ikke så mye om. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Tråden omhandler ikke forbrukerretslige problemstillinger og er feilpostet. Tråden er derfor flyttet til Juss, eventuelle reaksjoner på modereringen gjøres på pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå