Stigma Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hei, Jeg trenger annbefalinger til ny gaming mus da min gamle diamondback er (vel) moden for utskiftning. Desverre er jeg ikke særlig oppdatert på hva som er bra disse dager. - Må være kompatibel med "fingerstyring" stilen å føre mus på. Jeg er ikke typen som beveger hele armen når jeg muser. håndvristen er 99% av tiden godt plantet på musmatten mens det er fingrene som i det store og hele styrer bevegelsene. Mange kjenner seg nok igjen i det jeg beskriver her... Som en konsekens av dette så skal jeg helst ikke ha en alt for stor mus av typen du må legge ned hele hånden på praktisk talt. Jeg var i det store og hele godt fornøyd med ihvertfall det aspektet av gamle diamonbacken min. - Jeg er ikke særlig fan av trådløst. Jeg vet det er blitt mye bedre enn før, men jeg er fremdeles noe skeptisk for å være ærlig. Det måtte i så fall vært en 110% løsning for i å det hele tatt vurdere det, men i utgangspunktet seg jeg altså etter en kablet mus. - Ultrasensitive knapper kan det gjerne være, jeg er ikke blandt dem som synes dette er et minus. Det var en av de tingene jeg likte best med diamondbacken jeg hadde fra før. - Kjekt om scrollehjulet har "lene" funksjon, men det er ikke nødvendigvis kritisk. plenty med knapper som faktisk er brukbare i en FPS spill kamp er heller ikke dumt å ha. - Det er ikke en "lanparty-mus" jeg trenger. Jeg kaster ikke utstyret mitt veggimellom osv. Jeg vil heller ha en finkalibrert mus enn en "tanks" som overlever mishandling. Prisklasse: Mindre viktig i grunn, så lenge det ikke er snakk om noen latterlig høy sum for irellevante gimmicks. Forslag? -Stigma Endret 11. april 2010 av Stigma Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Razer Deathadder høres ut en fin mus for deg, god å holde i er den også (I forhold til Diamondback). Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Takk for svaret. Jeg tar gjerne imot mer input dog. Jeg snuser litt på Roccat Kone også, kan noen som har den fortelle om den er fingerstyrbar? -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå