BlueCreature Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har trent en god stund, og har jobbet en del med mage musklene, med en rekke med forskjellige øvelser. Men mitt "problem" er vell at det er bare de 4 øverste musklene som vises. Har sett på utallige sider om hvilke øvelser som er best for de nedre delene, men det virker som at alle mener forskjellige ting. Noen som har noen nyttige tips? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Benhev er vel godt anerkjent..? Personlig trenger jeg øvelser for de øverste 2/6 rutene, tips? Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Eg får vertfall sjukt gangsperre på dei nederste magemusklane av dette: Ligg på ryggen med ribbeveggen bak deg og hold deg fast i ribbeveggen. Så skal du holde beina dine strake og holde dei vertikalt, medan ein partner skubbar beina dine mot bakken. Du skal prøve å hindre beina i å treffe bakken, og holde beina strake, så får du beina opp igjen så fort du kan og partner kaster beina dine mot/i bakken igjen. Hald fram til du kollapsar Dersom du ikkje har ribbevegg kan partner stå over brystkassa eller skuldrene dine og skubbe beina dine medan du held deg fast i beina til partner for å unngå å komme opp i sittande stilling når du skal stoppe beina. Det ser nemleg veldig tvilsomt ut Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Pleide å bruke øvelsen til Assbear på fotballtrening. Den er veldig god. Partneren kan også dytte til forskjellige sider, så merker man det godt rundt om også. Men at noen av "rutene" ikke synes trenger ikke være at de ikke er godt nok trent. Hvordan magemusklene er, er forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå