Crumpler Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ja, da var det min tur ! Satt i noen timer og spilte det såkalte "Surf" på Counter Strike : Source som innebærer at jeg hopper mye, og i CS er beste måten å hoppe på nemlig gjennom scrollen. Som sagt satt jeg og spilte, og midt inne i runden skulle jeg hoppe og da funket ikke scrollen, istedet for å treffe de såkalte "hakkene" når man bruker scrollen så ruller scrollhjulet bare rundt, uten å treffe på noe. Har googlet dette og funnet ut at det er ganske vanlig med denne musa, jeg har den første versjonen. Så det jeg da lurer på er, kan jeg få denne byttet inn igjen mot en ny en ? Kjøpte den på komplett.no på rundt denne tiden ifjor. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Bare send mail til komplett så si at den har gått i stykker. mtp at det er vanlig med V1 av musa så får du nok tilsendt ny (du må sikkert sende inn den gammle først). Kan vel gjøre dette innen 2 år fra da du kjøpte musa. Bare send en mail til [email protected], ganske hyggelige de folka der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå