TommyGavin Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei! Lurte på om noen kunne hjelpe meg? Skal si det rett ut: Etter jeg sluttet med fotball for 6-7 år siden har jeg blitt jævlig feit!! Derfor trenger jeg hjelp! Ganske enkelt vil jeg: Få tilbake min fantastiske kondis som jeg en gang hadde Gå ned i vekt! Bli sterk Få synlige muskler En digg six-pack Jeg har tilgang på basseng i sommer som jeg kommer til og bruke hver dag før/etter jobben. Noen tips? Har ikke tilgang til noen vekter. Kommer ikke til og bruke studio. Kommer forøvrig også til og trene krav maga fra august. Så da trenger jeg litt tips fra dere til trening og øvelser! Jeg har fått ekstremt dårlig kondis etter disse årene med lite bevegelse på skrotten, så det må ikke blir for heavy med en gang selvom jeg digger utfordringer. Når det er sagt: jeg har IKKE dårlig selvtillit. Vil bare ha en kropp som ser fin ut og er mer attraktiv mot det motsatte kjønn. En kropp hvor kvinner snur seg etter deg på gata og tenker: digg! Jeg innser dette blir en lang prosess og hardt. Men jag har jo hele sommeren på meg Blir spennende og se etter sommeren om det har blitt no forandringer. Så jeg vil trenge hjelp fra dere! Takker for all hjelp jeg får, klarer ikke dette alene! Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hvis du, som du skriver, er blitt "jævlig feit", så vil det ta svært lang tid for å oppnå en vektreduksjon og muskelmasse som vil gi "en digg six-pack". Huden rundt magen strekker seg veldig lett når man legger på seg, så alt etter hvor mye du har lagt på deg rundt midjen, kan det være nært sagt umulig å stramme huden inn igjen for å få synlige magemuskler. Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Ja, magefettet er vel noe av det vanskeligste og få bort. Men det var vel derfor jeg lagde en tråd, for og få hjelp? Så hvis du har noen tips til meg, så ikke nøl med og gi meg noen! Lenke til kommentar
Norrøna Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nå kan dette med "feit" for noen bety +6 kg, mens det for andre (og som er mer riktig) er en BMI godt over 25, gjerne opp mot og over 30-tallet. Å bruke egen kroppsvekt er svært undervurdert, og der er det stort sett bare fantasien som setter stopper. Ved å variere utgangsstillinger, håndstillinger, trene med tung sekk på ryggen, på en gammel madrass osv, så har du flust med valg og variasjon. Innkjøp av en stabilitetsball eller bosuball vil i tillegg styrke alt som har med kjernemuskulatur å gjøre. Å kun trene for det annet kjønn blir noe snevert, og det kan hende at din oppfatning av hva som er fascinerende ikke stemmer med det som fungerer både på kort og lang sikt for jentene sin del. Tren heller for helsa sin skyld, som skadeforebygging, for overskudd, for selvbilde og fornuftig bruk av tid når arbeidsdagen er unnagjort. Og glem tidsperspektiv så kort som sommeren, men tenk heller det neste året, de neste fem år og resten av livet. Å legge seg til gode vaner nå, samt en solig grunnform, vil du ha nytte av i alle år, og ikke bare ut juni måned. Det tar dessuten tid for kroppen å bygge seg opp, avhengig av intensitet, kosthold, hvileperioder, evt skader, jobb osv. OT: Et annet tips er å tone ned bruk av ord som digg, da de stort sett virker mot sin hensikt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Gå ned i vekt og få tilbake kondis er lett nok om du er strukturert. Større, synlige muskler + bli sterk er nok verre om du kun har et basseng og dine egne bein tilgjengelig. Hvorfor vil du ikke trene på et gym? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå