Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på seksualitet, hetro/homo


Gjest ditt_navn(haha)

Anbefalte innlegg

Gjest ditt_navn(haha)

Hei, jeg er 17 år, og veldig usikker på min seksualitet. Jeg har vel vært det man kan kalle bifil, men ettersom jeg har blitt eldre har jeg begynt å få "perioder" der jeg kun liker kun det ene kjønnet. På grunn av dette blir jeg veldig usikker (jeg har også perioder hvor jeg liker begge). Jeg er veldig mye mer kresen når det gjelder gutter, og fokuserer mer på utseende enn det jeg gjør med jenter.

Jeg er ikke helt sikker på om jeg har noe spørsmål akkurat, mer kanskje om det er noen som har noen erfaringer med dette, eller vet noe om det? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en god venn som har det akkurat som deg :) Jeg synes du ikke skal tenke så mye på legningen din, og rett og slett bare "go with the flow". Alt er helt normalt og naturlig, og du gjør bare som du føler for. Ingenting å være redd for, skamme seg over eller å være flau for. Basert på det du sier virker det som at du liker det motsatte kjønn "best", men det er jo ingenting i veien for at du utforsker dine følelser for det samme kjønn.

Lenke til kommentar
Gjest ditt_navn(haha)

Ikke vær redd for å fortelle folk at du liker gutter også. Sikkert mye bedre at folk vet det enn at du må gå rundt å skjule det.

 

joa, men problemet er at jeg er redd for at det kan bli sånn at jeg stenger for noen muligheter. atlså (nå ble det her veldig vanskelig å formulere) at noen jenter kanskje vil synes det er ekkelt, ikke diskriminerende eller noe, bare at de synes tanken på å være sammen med noen som liker det motsatte kjønnet også ikke er så tiltrekkende? (beklager, klarer ikke å formulere gode setninger halv to på natta)

Lenke til kommentar

Kommer du fra en mindre sted, bør du holde tiltrekning skjult til samme kjønn skjult, for mange vil reagere negativt på deg, du kan prøve å skaffe sex-treff ved å bruke www.gaysir.no og finne ut om det passer deg ihvertfall, før du sier det til noen

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...