Gå til innhold

Flystyrten i Russland, ulykke eller noe annet?

Anbefalte innlegg

1 av 1 million flyavganger opplever alvorlige problemer.

1 av 10 millioner flyavganger resulterer i styrt hvor minst én personer dør.

...

...

...

...

Dette er farlig nært å være en "statistisk åpenbar iscenesatt ulykke".

Oddsen for at noen dør i en styrt på et rutefly er 1 til 10 000 000 (for USA).

...

Jeg trillet en tisidet terning, og jeg fikk ikke 8 titall på rad jeg heller, og kommer aldri til å gjøre det:

1 til 10 000 000 er ufattelig lite sansynlig.

MEN usansynlige odds er ingen grunn til å ty til konspirasjonsteorier.

Når den sorte boksen forsvinner eller blir byttet ut med en annen, DA kan vi begynne å diskutere.

Jeg gleder meg nesten allerede til at den sorte boksen forsvinner :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om jeg er eneste i verden som ikke sørger for at den polske makt eliten tok kvelden under et flytur i går.

Jeg vet ikke, men jeg greier ikke å sørge over det...tvert i mot så skulle jeg ønske det skjedde oftere..Kunne vi ikke bare sette hele makteliten fra midtøsten i et fly, så bare "ops" den styrtet.

Disse maktkåte korrupte jæverne.

Eller hva med å samle sammen makteliten fra store deler fra afrika..og igjen.."ops" den styrtet..kunne likesågodt putta på eliten fra nordkorea og burma..hadde ikke gjort noe for min del.

Nå skal det jo sies at makteliten fra polen sikkert ikke var så ille sånn i utgangspungtet, men tanken på å styrte et fly med noen av verdens makteliter gir meg bare et smil om munnen.

Hadde vi kanskje fått litt fred her i verden.

Lenke til kommentar

Hadde vi kanskje fått litt fred her i verden.

Hadde dette skjedd i et annet land, for eksempel i de mer østlige delene av verden, er sjansen stor for at makteliten hadde blitt byttet ut med noe mye verre. Er det like morsomt? Sender det oss nærmere fred?

Lenke til kommentar

Min konspirasjonsteori er at Russland står bak dette. Hvorfor? De ønsker seg et lydig regime i Polen. Og hvem er lydig? Donald Tusk, den neste presidenten (som var i Russland en liten tur rett før de andre dro dit. Hvem vet, kanskje han og Putin ble enige om noe?.

Å skape en ulykke er ingen sak for en litt sofistikert hemmelig tjeneste.

Dessuten bør de som hadde ansvaret for presidentens sikkerhet sparkes (hvis han ikke er dau da).

Ja, og dessuten sender dette et viktig signal til den neste "eliten." Ikke tross storebror

Lenke til kommentar

De har hatt ekstrem flaks med det været hvis det du sier er sant stud.

Eller, kanskje det var planlagt :ph34r:

Russere/soviet er jo de som har jobbet mest med å manipulere været. Har vel stort sett vært fokus på å få bort skyer, og få skyer/luft til å slippe regn, men veien derfra til tåke er sikkert ikke så lang  :cool:

Lenke til kommentar

Russland har større ting å tenke på en å ta over Polen og komme i krig med Europa.

Jeg tviler sterkt på at de hadde noe some helst med det å gjøre, heller ingen andre.

Tror dette var bare en av de uheldig ulykkene som skjer.

Jeg mener hvor mange statsfolk har styrtet før og hvor mange ganger har statsfolk fløyet, det måtte skje en gang.

Lenke til kommentar

Ah, gøy med litt konspirasjonsteorier.

Ser at det er mange som ikke vil utelukke at Putin står bak. Er jo litt merkelig at så mange toppfolk blir sendt på samme fly, med tanke på at alle fly faktisk KAN styrte, selv om sannsynligheten er usannsynlig liten, som er litt tvilsomt i seg selv. Hvorfor akkurat dette flyet.. Smilte litt da jeg leste at det er Putin som skal lede etterforskningen.

Ellers, til dere som insinuerer at det nå er fritt frem for Putin å invadere Polen pga omtrent alle de øverste militære lederne er ute av spill(noe som bare vil være et problem i kort tid, de kan vel finne erstatninger?), vil jeg nevne at Polen er med i NATO, og dermed er blant annet USA og Storbritannia pliktig til å støtte Polen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...