YBD Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei! Jeg har funnet ut at jeg har veldig lyst på en softis-maskin. Er det noen som vet hvor det selges, eller vet navnet på en produsent av en slik en? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Du kan alltids bøffe en på Mc'ern.. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 En mixmaster. Helt SERIØST, funker for meg. jeg kan ikke smake forskjell. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 må jo spesial bestilles fra produsenten. spør et sted der de har det. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Er det ikke et helv... og holde de rene? Dessuten må man vel ha ganskje store kvanta med råvarer bare for og få det igjennom systemet? Men prøv Ebay du Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Man kan vel egentlig få tak i en del på Ebay virker det som. :-? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 En mixmaster. Helt SERIØST, funker for meg. jeg kan ikke smake forskjell. Hvor får du tak i den melkegreia de har oppi? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Du kan alltids bøffe en på Mc'ern.. I'm in!!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det ikke et helv... og holde de rene? Dessuten må man vel ha ganskje store kvanta med råvarer bare for og få det igjennom systemet? Men prøv Ebay du Jo det er de. De må vaskes annenhver uke for at det ikke danner seg for mye bakterier inni. Også er det ikke akkurat lett heller. Jeg tror også de koster nok penger for å si det sånn Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Kan jo spørre hvilken de bruker på McDonald's og prøve og kontakte leverandøren. Det ville jeg gjort. Blir litt vedlikeholdsarbeid, ja. Gidder du det, så, ja, greit. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 En mixmaster. Helt SERIØST, funker for meg. jeg kan ikke smake forskjell. Hvor får du tak i den melkegreia de har oppi? "Melkegreia" er smeltet vaniljeis m. mer sukker i. (Tror jeg.) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvor kan man få tak i det pulveret de bruker på softis a? Kanskje jeg kan bøffe litt fra narvesen?! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvor kan man få tak i det pulveret de bruker på softis a? Kanskje jeg kan bøffe litt fra narvesen?! kakestrø, oboy osv. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Bestefaren min digga softis og spurte et sted hvor mye det kosta. Da lå prisen på ca. 10 000. Men det var vel 8-10 år siden også. Har ikke peiling på hvor mye de koster nå, men det hadde vært digg å hatt en Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 vil heller ha brus-maskin jeg.. og sånn coca cola goop... som dem har på restauranter.... mye koster no slikt? Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Melkegreia er vanlig vanilje is som er smeltet og så kjølt ned med nitrogen... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 har brus maskin selv jeg, fant den i kjelleren en dag, tok den med opp, kjøpte ny gasspatron og byttet inn den gamle, fikk tak i noen gamle flasker med smak ekstrakt som hadde gått ut for 2 år siden og som kostet 5 kroner stykke eller no. ble digg det Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg så på mix kiosken her sånne kartonger der det var softis-greier på. feite kartonger på 3 liter (?) som det stod soft-mix elns. på. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Her kan det kjøpes: www.kaffetrakter.no eller www.primulator.no STORT UTVALG! Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Her kan det kjøpes: www.kaffetrakter.no eller www.primulator.no STORT UTVALG! Begge linker til primulator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå