vethau Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 hei, Skulle nedgradere Windows 7 til Windows Vista her en dag, og trykte install uten noen spesielle problemer. Dette da inne i selve Windows 7, og ikke boot fra CD. Etter å ha brukt litt for lang til på å complete installation ble alt svart, og nå blir datamaskinen stuck på Windows Vista loading screen. Prøver å installere på nytt, men ingen av DvD'ene jeg har brent ut med Vista/Windows 7 vil Boote selv om jeg har vert inne i BIOS og skiftet på alle nødvendige instillinger. Det eneste som ser ut til å virke er Vista Recovery disk, som ikke ser ut til å finne noen problemer. Jeg har kommet fram til at datamaskinen bare vil boote fra vanlige CD'er, men ettersom Recovery Disk ikke fungerer og datamaskinen får bluescreen av Windows XP CD sitter jeg ganske så fast. Noen ideer om hvordan jeg kan fikse denne PC'en? mvh Vetle Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Får du ikke formatert disken heller? Lenke til kommentar
vethau Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Får du ikke formatert disken heller? Hvordan skal jeg få formatert disken? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg tenkte som så at hvis du fikk formatert disken så kunne det være at du fikk kjørt en ren innstallasjon. Bare en tanke. Lenke til kommentar
vethau Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Det hørest ut som en god idè, men hvordan skal jeg få formatert den. Any idea? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Du sier at XP innstallasjons cd funker. Hvis den kommer så langt at du skal velge innstallasjonsdisk etc så er det valg hvor du kan formatere disken. Lenke til kommentar
vethau Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Windows XP installasjons CD fungerer ikke. Får bluescreen hver gang jeg kjører installasjon fra den. Har prøvd å finne andre måter å formatere harddisken min, men har ikke funnet noe som er enkelt nok for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå